رییس فدراسیون اسکیت:

حق ورزش در برنامه پنجم توسعه ادا نشد

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۰:۳۷
کد خبر: ۳۰۰۱۶۶
حق ورزش در برنامه پنجم توسعه ادا نشد
محمدیان گفت: به موجب قانون ماده 18 حامیان مالی می توانند تا سقف 15 درصد از بخشودگی مالیاتی برخوردار شوند که متاسفانه این قانون در برنامه پنجم توسعه از بین رفته بود.

به گزارش سرویس ورزش برنا، «فریبا محمدیان» رییس فدراسیون اسکیت در مراسم ضیافت افطاری با حضور رییس جمهوری ضمن تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: آقای رییس جمهور ما از بیانات شما آموختیم، رفاه اقتصادی به تولید ناخالص داخلی و شادی و نشاط داخلی گره خورده و ورزش بعنوان معدود پدیده اجتماعی نه تنها بر این دوشاخه  اثر دارد بلکه این پدیده اجتماعی می تواند در فضای دیپلماسی سیاسی اثرات قابل توجهی را به جای بگذارد.

وی ادامه داد: حق ورزش در برنامه پنجم توسعه به صورت کامل ادا نشد و جامعه ورزش می خواهد در برنامه ششم توسعه حمایت قانونی از ورزش به عمل آید و ماده 18 برنامه توسعه در برنامه ششم احیا شود، زیرا به موجب این قانون حامیان مالی می توانند تا سقف 15 درصد از بخشودگی مالیاتی برخوردار شوند که در برنامه پنجم این قانون از بین رفته بود.

رییس فدراسیون اسکیت اضافه کرد: تقاصا دوم بنده این است که با دستور شما اصلاح در زمینه ورود کالاهای وارداتی برای تجهیزات ورزشی و مواد برای تولید اقلام در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: از سیستم نظارتی نهاد ریاست جمهوری نیز تقاضا داریم تا شاخصی برای ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی ایجاد کنند.بی تردید حمایت دولت تدبیر و امید از صنعت ورزش می تواند شرایطی را فراهم کند که تضمین کننده توسعه پایدار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز