پولادی چراغ سبز نشان داده است

فلاحت زاده: تساوی برای ما حکم پیروزی دارد

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۰۳۷۴
فلاحت زاده: تساوی برای ما حکم پیروزی دارد
سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: استقلال تیم بزرگی است و از مربیان بزرگی هم سود می‌برد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال نیروی زمینی در دیداری تدارکاتی در کردان کرج مقابل تیم استقلال به تساوی بدون گل دست یافت.

فرشاد فلاحت‌زاده سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: خوشحالم که شرایطی پیش آمد تا در یک بازی دوستانه مقابل استقلال به میدان رویم چرا که استقلال تیم بزرگی است و از مربیان بزرگی هم سود می‌برد.

وی افزود: در این بازی هدف ما این بود که ابتدا گل نخوریم و روی ضدحملات دروازه استقلال را باز کنیم که در چند صحنه دروازه حریف را تهدید کردیم و تا حدودی در اجرای برنامه‌های خود موفق بودیم، البته نباید از تیم ما انتظار زیادی داشت، چرا که فقط 10 روز استارت زده‌ایم و هدف‌مان این است ابتدا به لیگ صعود کرده و بعد راهی لیگ‌ برتر شویم.

سرمربی تیم نیروی زمینی خاطرنشان کرد: تساوی در مقابل تیم بزرگی مثل استقلال برای ما حکم پیروزی دارد و از عملکرد تیمم در این بازی رضایت دارم.

فاحت‌زاده در مورد احتمال پیوستن مهرداد پولادی به تیمش برای گذراندن دوران خدمت سربازی، گفت: صحبت‌هایی با پولادی انجام داده‌ایم و او هم برای بازی در تیم ما ابراز تمایل کرده است. به هر حال تیم نیروی‌ زمینی تیم تهرانی است و شرایط خاص خودش را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز