ایران ۴ - تاهیتی ۵ ؛ چهارِ بد یُمن

بدشانس بودیم!

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۰۰۳۸۱
بدشانس بودیم!
ایران با شکست مقابل تاهیتی از صعود به مرحله بد بازماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تیم های ایران و تاهیتی در ورزشگاه اسپینیو پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان تاهیتی با نتیجه 5-4 ایران را شکست داد تا تیم خوب ایران از حضور در 4 تیم برتر باز بماند.

شاگردان اوکتاویو در این دیدار توسط احمدزاده، مرشدی زاده، مسیگر و مختاری گلزنی کرد و حتی 4 بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد ولی متاسفانه با بدشانسی تمام از دور رقابت ها کنار رفت.

12 دقیقه اول:

در تایم اول دو تیم بیشتر به آنالیز یکدیگر پرداختند و تیم ما 3 بار تیرک دروازه تاهیتی را به لرزه درآورد اما این تاهیتی بود که روی همکاری تیمی توسط کاپیتان خود به گل رسید و وقت اول با همین نتیجه به پایان رسید.

12 دقیقه دوم:

37 ثانیه پس از آغاز وقت دوم ایران روی ارسال کرنر مختاری توسط محمد احمدزاده نتیجه را به تساوی کشاند. تاهیتی که گلزن ترین تیم جام است بازهم توسط بنت کاپیتان شماره 9 خود گلزنی کرد که البته پیش از گل روی فاروق درا خطا کرد که داور صحنه را خطا تشخیص نداد. ایران که روی شروع مجددها خوب کار کرده بود روی یک رفت و برگشت توسط مهران مرشدی زاده به گل رسید تا تایم دوم با نتیجه 2-1 به سود ایران و در مجموع 2-2 به پایان برسد.

12 دقیقه سوم:

وقت سوم هم پایاپای آغاز شد ولی بازهم تاهیتی موفق به گلزنی شد تا 3-2 پیش افتد. تپا سومین گل قرمزها را به ثمر رساند. ایران که نمی خواست بازنده این دیدار باشد روی حرکت مسیگر صاحب پنالتی شد و خود مسلم مسیگر شماره 10 ایران این ضربه را تبدیل به گل کرد تا نتیجه مجددا به تساوی بکشد.

تاهیتی بازهم روی ضد حملات خطرناک نشان داد و توسط لی فونگ کویی برای چهارمین بار دروازه پیمان حسینی را باز کرد. اما تیم پرانگیزه مارکو اوکتاویو دست بردار نبود و روی پرتاب دست حسینی و ضربه سر محمد مختاری ملی پوش یزدی کار را برای مرتبه چهارم به تساوی کشاند.

بازی در شرایط متعادل ادامه یافت ولی بازهم قرمزپوشان تاهیتی این بار توسط تایاروی گلزنی کرد تا 5-4 نتیجه را به نفع خود کند.ایران که سراپا حمله بود توسط کاپیتان احمدزاده تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد اما موفق به گلزنی نشد.

در ادامه تیم ایران موفق نشد گلزنی کند و با سربلندی مقابل تاهیتی مغلوب و از دور رقابت ها کنار رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز