هفته دوم لیگ برتر فوتسال

تاسیسات – منصوری نیمه کاره ماند/ دبیری در صدر

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۹:۵۱
کد خبر: ۳۰۰۳۸۶
تاسیسات – منصوری نیمه کاره ماند/ دبیری در صدر
هفته دوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا هفته دوم لیگ برتر فوتسال پنجشنبه شب با برگزاری هفت دیدار همزمان پیگیری شد. در مهمترین بازی هفته تیم‌های تاسیسات دریایی مدافع عنوان قهرمانی با تیم منصوری قرچک در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند اما این دیدار پربرخورد و پرحادثه نیمه تمام باقی ماند.

بازی دو تیم در حالی که با برتری 3 بر یک تاسیسات در نیمه اول به پایان رسیده بود، در نیمه دوم به علت اعتراض عجیب مسئولان منصوری برگزار نشد و نیمه تمام ماند. در این بازی و در پایان این نیمه تیم منصوری عنوان کرد که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی حاضر به بازی کردن در نیمه دوم نیست. این در حالی بود که حراست مجموعه ورزشی انقلاب در سالن حضور داشت، اما این مسئله مورد قبول مسئولان تیم منصوری قرچک قرار نگرفت.

در این دیدار ناظر داوری AFC و عباس ترابیان حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا می‌کردند.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم گیتی پسند در دربی اصفهان موفق شد تیم کاشی نیلو را 4 بر یک مغلوب کند و به نخستین برد خود در فصل جدید دست یابد. در این بازی یکی از بازیکنان نیلو اصفهان از زمین اخراج شد. هر دو تیم مشهدی در هفته دوم شکست خوردند، فردوسی مغلوب دبیری تبریز شد تا دبیری با این برد با 6 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و فرش آرای دیگر تیم مشهدی نیز مغلوب مس سنگون شد.

 

نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

*دبیری تبریز 7 – فردوسی مشهد 2

**فرش آرای مشهد 2 – مس سونگون 5

*گیتی پسند 4 – کاشی نیلو اصفهان یک

*مقاومت البرز 3 – آذرخش بندرعباس 3

*میثاق 2 – آتلیه طهران قم یک

*شرکت ملی حفاری 3 – شهروند ساری صفر

*تأسیسات دریایی – منصوری قرچک (این بازی در حالی که در نیمه نخست 3 بر یک به نفع تاسیسات خاتمه یافته بود، در نیمه دوم برگزار نشد و نیمه‌تمام ماند)

نظر شما