تنیس جام دیویس - تهران

پرواز مقدس شاهین

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۱:۰۶
کد خبر: ۳۰۰۵۱۷
پرواز مقدس شاهین
نماینده ایران در اولین دیدار مقابل حریف کویتی خود به برتری رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های تنیس جام دیویس در گروه دوم آسیا – اقیانوسیه امشب با دیدار نخست ایران و کویت در زمین شماره 6 مجموعه انقلاب آغاز شد و شاهین خالدان نماینده شایسته ایران موفق شد با نتیجه 3-1 عبدا... مَقدَس را از پیش رو برداشته و ایران را در نخستین دیدار به برد برساند. در دیگر دیدار امشب محسن حسین زاده تنیسور خوب ایران به مصاف رقیب کویتی خود خواهد رفت.

رقابت بین ایران و کویت از اهمیت بالایی برخوردار است و برنده آن در دسته دوم باقی مانده و بازنده راهی دسته 3 آسیا خواهد شد.

*ست اول 6-4 کویت

ست نخست این دیدار پایاپای جلو رفت و تا گیم هشتم دو تنیسور 4-4 بودند اما تجربه بازیکن کویتی به خالدان چربید و موفق شد 6-4 ست نخست را به خود اختصاص دهد.

*ست دوم 6-2 ایران

از میانه های ست دوم بود که نماینده شایسته ایران بازی را در اختیار گرفت و با ضربات خوب و حساب شده تمرکز مَقدَس را برهم زد تا دومین ست این دیدار به سود خالدان تمام شود.

*ست سوم 6-0 ایران

این ست اوج کار خالدان بود و او با تسلط کامل بر حریف کویتی حتی یک گیم را نیز از دست نداد و قاطعانه در نمایشی کاملا برتر ست سرنوشت ساز را به خود اختصاص داد تا در مجموع این دیدار 2-1 پیش افتد.

*ست چهارم 7-5 ایران

مَقدَس در این ست دوباره به بازی برگشت و پا به پای خالدان جوان و باانگیزه پیش آمد اما باز هم این خالدان بود که با حمایت حدود 3 هزار تماشاگر و هدایت خوب سعید احمدوند حریف را از پیش رو برداشت تا 3-1 دیدار نخست ماراتن ایران کویت را به نفع ایران به پایان برساند.

مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک و تقی اکبری پیشکسوت پرافتخار تنیس ایران نمایش درخشان خالدان را از نزدیک نظاره کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز