سیروس طاهریان در گفتگو با برنا:

نگاه‌ها به واترپلو تغییر کرده است/ مربی خارجی در اولویت قرار داد

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۰۸۷۸
نگاه‌ها به واترپلو تغییر کرده است/ مربی خارجی در اولویت قرار داد
مدیر فنی تیم های ملی واترپلو گفت: همه نگاه ها به ورزش واترپلو عوض شده و همه دید مثبتی به پیشرفت این رشته در ایران دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های فیناترافی در تهران چندی پیش به اتمام رسید و تیم ملی ایران موفق شد با هدایت سیروس طاهریان مربی باسابقه واترپلو به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند. پس از این رقابت ها فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصمیم گرفت از وی به عنوان مدیر فنی تیم های ملی استفاده کند. در همین مورد خبرنگار برنا با وی مصاحبه ای انجام داد.

وی در ابتدا راجع به اینکه گفته می شد رقابت های فیناترافی از سطح بالایی برخوردار نبوده و تیم ایران به راحتی موفق شده به عنوان قهرمانی این رقابت ها برسد، اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. در حال حاضر همه نگاه ها با این قهرمانی به ورزش واترپلو عوض شده و همه دید مثبتی به پیشرفت این رشته در ایران دارند. بهتر است که اگر انتقادی صورت می گیرد سازنده باشد و اینکه بیشتر به جنبه های مثبت این قهرمانی نگاه کنیم تا در آینده باز هم بتوانیم در واترپلو پیشرفت داشته و در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم. ما در این مسابقات میزبانی خوبی را از سایر تیم ها داشتیم و قهرمانی ما نیز در سایت فدراسیون جهانی بازتاب بسیار وسیعی داشت و حتی در ایران نیز شاهد به وجود آمدن انگیزه در بین جوانان برای روی آوردن به واترپلو هستیم.

طاهریان در مورد انتخابش به عنوان مدیر فنی تیم های ملی واترپلو، بیان کرد: پیش از آغاز رقابت های فیناترافی در جلسه ای که با محسن رضوانی رییس فدراسیون داشتیم قرار بود که هدایت تیم ملی در مقطع کوتاهی بر عهده من باشد و پس از آن فعالیت دیگری در واترپلو داشته باشم. با تصمیماتی که گرفته شد قرار شد که به عنوان مدیر فنی کلیه تیم های ملی واترپلو ادامه فعالیت را داشته و تجربیاتم را به مربیان جوان منتقل کنم.

وی همچنین در مورد سرمربی مورد نظر برای هدایت تیم ملی واترپلو گفت: صحبت هایی با رییس فدراسیون و کمیته فنی صورت گرفته و رزومه چند مربی خارجی نیز مورد بررسی است و دو سه گزینه از سایر گزینه ها به نیمکت تیم ملی نزدیکترند.

طاهریان افزود: در حال حاضر گزینه های خارجی بیشتر مد نظر و حضور آن ها محتمل تر است، اگر همه شرایط فراهم شود گزینه صربستانی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت و در غیر این صورت با سایر گزینه های خارجی مذاکره خواهیم کرد. اگر به توافق نهایی با گزینه های خارجی نرسیم در نهایت از مربی های باتجربه و باکیفیت داخلی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه ای که در پایان حاصل می شود به نفع واترپلو ایران باشد و در آینده شاهد درخشش در رقابت های جهانی و حتی المپیک باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز