نظم باعث پیشرفت قاسمی می شود

احمد پور: رضا، امید قطعی المپیک است

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۸:۱۶
کد خبر: ۳۰۰۹۳۶
احمد پور: رضا، امید قطعی المپیک است
مربی تیم ملی در دوهای سرعت گفت: تمرکز ما برای رسیدن به ورودی المپیک بر روی دوی 100 متر است و به عقیده من کسب حد نصاب در این ماده راحت تر از 200 متر است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابتهای بین‌المللی کازانف 2 و 3 مرداد ماه انجام خواهد شد، و تیم ملی دوومیدانی با اعزام نمایندگان خود به این رقابت ها در صدد است سهمیه المپیک را قطعی کند. حامد احمد پوردراین رابطه عنوان کرد: تمرکز ما برای رسیدن به ورودی المپیک بر روی دوی 100 متر است و به عقیده من کسب حد نصاب در این ماده راحت تر از 200 متر است و رضا قاسمی توانایی رسیدن به این مهم را دارد. البته تا سال 95 به ورودی دو 200 متر هم خواهد رسید.

مربی تیم ملی در دوهای سرعت ادامه داد: خوشبختانه سطح آمادگی قاسمی خوب است. با نگاهی به ثبت رکورد های او در رقابتهای گذشته متوجه می‌شوید که در اکثر زمان ها افت و خیز زیادی ندارد و معمولا اختلاف زیادی با رکورد پیدا نمی کند. ضمن اینکه او یک ورزشکار حرفه‌ای و منضبط است که همین امر در طی کردن سیر صعودی تاثیر گذار است.

احمد پور در پایان گفت: با نظر سرپرست کمیته دوهای سرعت تصمیم گرفتیم رضا در جایزه بزرگ آسیا شرکت نکند تا با آمادگی بهتری راهی کازانف شود که به نظر من هم منطقی بود. با حضور در تایلند از اعزام تا پایان سه مرحله، حدود 20 روز وقت تمرین را از دست می داد و قاسمی تازه یک هفته بود که از قهرمانی آسیا بازگشته بود وحضور در این مسابقه برای او خسته کننده می شد. شاید در کازانف فقط به یک اختلاف چند صدمی میرسید اما همان چند صدم برای حضورش در المپیک تاثیر گذار است. برای مثال اگر در قهرمانی آسیا به جای 10:19 می توانست به سه صدم اختلاف 10:16 بدود به ورودی رسیده بود. در سرعت صدم های ثانیه تاثیر گذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز