در پست های مختلف بازی می کنم

ریوالدو: استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است / تا ۲ ماه پیش درگیر مسابقات بودم

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۴:۰۵
کد خبر: ۳۰۱۰۲۴
ریوالدو: استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است / تا ۲ ماه پیش درگیر مسابقات بودم
بازیکن جدید استقلال گفت: من با فرناندو ماتئوس و مگنو باتیستا در ارتباط هستم و قبل از آمدن به ایران با آنها مشورت کردم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه پیکان شهر مقابل میزبان خود پیکان تهران با یک گل مغلوب شد.

ریوالدو باربوسا دسوزا که برای تماشای دیدار دوستانه پیکان و استقلال به ورزشگاه پیکان‌شهر آمده بود گفت: من بعد از اینکه با پیشنهاد استقلال مواجه شدم در مورد این تیم در اینترنت تحقیق کردم و متوجه شدم استقلال چه تیم بزرگ و پرطرفداری است ضمن اینکه با تعدادی از بازیکنان برزیلی که در ایران بازی می‌کنند مشورت کردم.

وی در پاسخ به این سوال که با کدامیک ازهموطنانش در ایران در ارتباط است، خاطرنشان کرد: من با فرناندو ماتئوس و مگنو باتیستا در ارتباط هستم و قبل از آمدن به ایران با آنها مشورت کردم.

هافبک جدید تیم استقلال درباره اینکه گفته می‌شود او 7 ماه است که بازی نکرده خاطرنشان کرد: قرارداد من با باشگاه قبلی‌ام تا پایان ماه نوامبر 2014 بود اما از آنجا که در قراردادم متممی وجود داشت مبنی بر اینکه باید در جام حذفی (لیگ منطقه‌ای) برای تیمم بازی کنم  این کار را انجام دادم و تا 2 ماه پیش درگیر این رقابت‌ها بودم، ضمن اینکه باید تاکید کنم بازیکنانی که در سری A بازی می‌کنند باشگاه‌‌های آنها برای صدور رضایت‌نامه‌شان رقم‌های زیادی را می‌خواهند و من هم صبر کردم تا قراردادم به اتمام برسد تا بتوانم انتخاب بهتری برای تیم آینده‌ام داشته باشم. 

ریوالدو در خصوص پست اصلی‌اش تاکید کرد: پست اصلی من هافبک پلی‌میکر است اما مربیان قبلی‌ام به دفعات در پست‌های مختلف به من بازی دادند و به همین خاطر قابلیت بازی در پست‌های مختلف را دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز