مهاجم خارجی شنبه به ما ملحق می شود

مظلومی: هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۱۰۳۳
مظلومی: هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند
سرمربی تیم استقلال گفت: تلاش می‌کنیم که در کوران مسابقات بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان با یک گل مغلوب شد.

پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: در حال تست بازیکنان هستیم و نتیجه برای ما مهم نیست. هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ترکیب تیمش را شناخته‌ است، تصریح کرد: در این هفته بازی تدارکاتی دیگری خواهیم داشت که سعی می‌کنیم بدن بچه‌ها را آماده کنیم، چرا که بدن بازیکنان گرفته و سنگین است و می‌خواهیم آنها را شاداب کنیم.

سرمربی تیم استقلال  در خصوص اینکه گفته می‌شود شرط گذاشته بود که ریوالدو بازیکن برزیلی ابتدا در تست فنی شرکت کند به برنا گفت: او در تست پزشکی شرکت کرده و من نگفتم که در تست فنی هم شرکت کند.

وی همچنین درباره دیدار دوستانه به خبرنگار برنا گفت: با استقلال اهواز در زمین شماره 2 آزادی یا ورزشگاه دستگردی دیدار خواهیم داشت تا شناخت بهتری نسبت به بازیکنان پیدا کنیم.

مظلومی در مورد رای پرونده پیکان و راه‌آهن خاطرنشان کرد: این مسئله به من چه ارتباطی دارد؟ در هر صورت رای باید زودتر اعلام شود چرا که اینها بلاتکلیف هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ا ینکه آیا با بازی‌های تدارکاتی که استقلال انجام داده از شرایط تیم راضی است، گفت: هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم و تنها 3 هفته است که در حال کار کردن هستیم. ما زمان بیشتری می‌خواهیم که به بچه‌ها فشار بیاوریم. این فشار در کوران مسابقات ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که در کوران مسابقات بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مهاجم اهل کرواسی که در لیگ آلبانی بازی می‌کند، عنوان کرد: این بازیکن پنج‌شنبه بازی اروپایی دارد و قرار است شنبه هفته آینده به ما ملحق شود.

وی در خصوص اینکه 12 روز به آغاز مسابقات لیگ باقی‌مانده و آیا این زمان برای آماده‌سازی تیمش کافی است، تصریح کرد: صد درصد نمی‌توانیم آماده شویم و همان طور که گفتم باید در لیگ خودمان را آماده کنیم. هیچ کس می‌تواند در کمتر از یک ماه آماده شود استقلال همه بازی‌هایش سخت است و باید تمرینات زیادی انجام دهیم تا به مرز آمادگی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز