رامین رضاییان در گفتگو با برنا:

پرسپولیس را برای پیشرفتم انتخاب کردم/ کُری نمی‌خوانم

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۱۲۶
پرسپولیس را برای پیشرفتم انتخاب کردم/ کُری نمی‌خوانم
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در پرسپولیس کار هر کسی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کم نیستند کسانی که اعتقاد دارند رامین رضاییان بهترین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بوده است. مدافع ملی پوشی که خیلی ها اعتقاد دارند در فصل پیش رو در ترکیب پرسپولیس خوش خواهد درخشید. اخبار ارسالی از اردوی ترکیه و نمایش جالب رضاییان در طول این اردو به این پیش بینی هاشور واقعیت می زند. رضاییان در گفتگو با برنا درباره حضورش در پرسپولیس و شرایط پیش رو صحبت کرده است.

 

* اردوی ترکیه چطور بود؟

اردوی خیلی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و در یک فضای آرام تمرینات فشرده ای داشتیم. فشار تمرینات خیلی بالا بود و شاید بازیکنان به خاطر بدنسازی از لحاظ روحی و روانی خسته شده باشند و این مسئله طبیعی است پنج شنبه به تهران باز می‌گردیم. امیدوارم دوره بدنسازی را خیلی خوب طی کنیم تا تیم از لحاظ بدنی قوی باشد و بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

 

* برخی ها تو را بهترین خرید پرسپولیس می دانند. این حرف ها به گوش خودت هم رسیده است؟

تا حدودی به گوشم رسیده و هواداران پرسپولیس هم سر تمرین خیلی به من لطف دارند. این مسئله وظیفه ام را در این تیم سنگین تر می کند. امیدوارم در عمل هم بتوانم ثابت کنم پرسپولیس بی دلیل مرا نخریده است.

 

* قرار بود مهرداد جماعتی هم به پرسپولیس بیاید ولی ترجیح داد قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند، اما ظاهرا پشیمان شد!

این تصمیمی است که مهرداد جماعتی گرفته است و من نمی توانم در این رابطه نظری بدهم.

 

* ولی محسن بنگر در مصاحبه ای گفته بود خیلی ها از آمدن به پرسپولیس واهمه دارند و می ترسند در این تیم بزرگ خراب شوند؟

حق با آقا محسن است. بنگر بازیکن بزرگی است که تجربه زیادی هم دارد. او درست می گوید خیلی ها شاید ته دلشان هم بخواهد که به پرسپولیس بیایند ولی می ترسند. بازی در پرسپولیس کار هر کسی نیست.

 

* قبل از آمدن به پرسپولیس کسی هم توصیه کرد به این تیم نروی؟

خیلی ها! توصیه کردند به جای پرسپولیس به سپاهان یا نفت بروم ولی من اهل ریسک هستم. پرسپولیس را انتخاب کردم تا پیشرفت کرده و جایگاهم در تیم ملی را محکم کنم.

 

* همین الان هم پرسپولیسی ها از تو به اندازه یک ملی پوش توقع دارند؟

صد در صد! اتفاقا چندی قبل که تعدادی از هواداران پرسپولیس جلوی در منزلم آمده بودند همین حرف را زدند. می خواهم توقعات این عزیزان را برآورده کنم.

 

* بهترین جمله ای که از زمان آمدن به پرسپولیس شنیدی؟

کامنت هایی که طرفداران پرسپولیس در اینستاگرام برای من گذاشته بودند در نوع خود جالب بود. اینکه بیا و به پرسپولیس کمک کن و ... که خیلی به دلم چسبید.

 

* ولی بسیاری از هواداران نگران خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هستند؟

همین جا اعلام می کنم هواداران نگران نباشند. ما یک مربی بزرگ به نام برانکو داریم که بسیار حرفه ای است و خوب می داند چه بازیکنانی را باید بخرد. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم و انشاءالله نتایج خوبی هم در لیگ پانزدهم خواهیم گرفت.

 

* از دربی نمی ترسی؟

نه، دربی کلی انگیزه به بازیکن می دهد اما هنوز زود است درباره دربی حرف بزنم.

 

* خیلی حرفه ای مصاحبه می کنی و به اصطلاح توی تله نمی افتی؟

اعتقاد من این است که فوتبالیست باید در عمل و زمین چمن خودش را ثابت کند و خیلی اهل کُری خواندن نیستم.

 

* آیا می توانی در پرسپولیس هم همان بازیکن راه آهن باشی؟

خلاصه بگویم انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در پرسپولیس دارم. الان هم در تمرینات سعی می کنم به حداکثری آمادگی برسم چون می دانم بازی با پیراهن پرسپولیس با سایر تیم ها فرق می کند. برانکو حتما فوتبالم را دیده که خواسته به این تیم بیایم. به پرسپولیس آمدم تا در دفاع و حمله برای تیمم خوب بازی کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم. انشاءالله به کمک مربیان و هم تیمی هایم و هواداران پرسپولیس بتوانم فصل خوبی در پرسپولیس داشته باشم.

نظر شما
نظرات
بساک صالح شهر کشاورز
|
-
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
آقای رضایبان امیدوارم که به تونی دل ملیونها هوادارارتش سرخ راشادبکنی اینجاپرسپولیس چشم انتظاریم که تیممون بتونه فصل گوشته که هنوز کابوسشم می بینم فراموش کنیم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز