در هفته ششم آماده سازی هستیم

جلالی: خاطرات خوبی با نکونام دارم / براساس سیاست باشگاه برنامه‌ریزی می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۳:۵۷
کد خبر: ۳۰۱۲۳۰
جلالی: خاطرات خوبی با نکونام دارم / براساس سیاست باشگاه برنامه‌ریزی می‌کنیم
سرمربی سایپا گفت: سه بازیکن جذب کرده بودیم و حالا نکونام و یک دروازه بان از بوسنی را گرفتیم. یک بازیکن دیگر هم جذب می کنیم اما عجله نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید جلالی ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری باشگاه سایپا اظهار داشت: امسال تمرینات را زودتر از سایر تیم ها شروع کردیم و در حال حاضر نیز در هفته ششم آماده سازی قرار داریم.

وی در مورد جدب بازیکنان مورد نیازش نیز گفت: سه بازیکن جذب کرده بودیم و حالا نکونام و یک دروازه بان از بوسنی را گرفتیم. یک بازیکن دیگر هم جذب می کنیم اما عجله نداریم.

جلالی با اشاره به مشکلات بر سر جوانگرایی گفت: باشگاه در این باره کاملا دلسرد شده است. ما بازیکنی داریم که از ۱۲ سالگی اینحا بود، حتی دانشجو بود ولی با او حرف زدند که رفت دفترچه خدمت گرفت تا به تیم خاصی برود. ما حتی می خواستیم تیم های پایه را جمع کنیم.

جلالی در خصوص جذب جواد نکونام عنوان کرد: من با نکونام قبلا همکاری کردم و خاطرات خوبی از همکاری با هم داریم. در تمام این سالها هر ماه یکبار با هم در ارتباط بودیم. وقتی او به ایران آمد به من گفت می خواهد در تیم ما بازی کند که از این بابت خیلی خوشحالم.

جلالی در مورد کاپیتانی جواد نکونام در تیم فوتبال سایپا گفت: ما در مورد مسائل مهمی با یکدیگر صحبت کردیم اما اجازه نداد که در خصوص کاپیتانی حرف بزنیم و هیچ بحث و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرمربی تیم سایپا در ادامه انتقادات خود در خصوص مشکلات بر سر جوانگرایی اظهار داشت: سال گذشته ما ۱۰ بازیکن در رده های مختلف ملی داشتیم اما حالا هیچ امیدی نداریم که سال آینده هم همان بازیکنان برای ما بازی کنند.

وی افزود: شما ببینید چند باشگاه بازیکن ساز باقی مانده اند. چه بر سر فولاد و دیگر تیم های بازیکن ساز آمده است. با این قوانین و مشکلاتی که هست باشگاه کاملا در زمینه بازیکن سازی انگیزه خود را از دست داده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا با وجود این مشکلات همچنان سیاست جوانگرایی را ادامه خواهند داد یا خیر، گفت: سیاست را باشگاه تعیین می کند و ما بر اساس آن برنامه ریزی می کنیم. سال گذشته هم ما به لحاظ شکل فوتبالی خوب بودیم. برای هر بازیکن مکانیسم خاصی داریم که عملکرد آنها را نشان می دهد. بعنوان مثال سال گذشته ابراهیم صادقی مسن ترین بازیکن ما بود اما بالاترین کیفیت را در بین بازیکنان داشت.

نظر شما