مسعود حجی زواره در گفتگو با برنا:

تکواندو فقط المپیک نیست

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۳:۲۹
کد خبر: ۳۰۱۵۴۰
تکواندو فقط المپیک نیست
کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: یک ماه دیگر در مسابقات گرند پریکس روسیه حضور پیدا می کنم و امیدوارم در کنار درخشش تیم ملی بتوانم مدال طلا را از آن خود کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسعود حجی زواره دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان روسیه درباره این رقابت ها و همچنین شانسش در راه کسب سهمیه المپیک ریو با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی ابتدا در مورد مدال ارزشمندی که در روسیه بدست آورد و متعاقب آن در رنکینگ وزن خود با صعودی چشمگیر همراه شد؛ اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان امسال با حضور 144 کشور به انجام رسید خدا را شاکرم که تیم ایران توانست با اقتدار کامل قهرمان مسابقات شود. چند روز پیش هم فدراسیون مراسمی را ترتیب داد تا از مدال آوران این رقابت ها تجلیل کند که کار بسیار خوب و پسندیده ای بود و امیدوارم موفقیت های روزافزون برای تکواندوی ایران رقم بخورد. خدا را شکر من هم توانستم با کمک خداوند و دعای مردم مدال طلای ارزشمندی را به دست بیاورم و در رنکینگ المپیکی وزن خودم هم صعود قابل توجهی داشته باشم.

حجی زواره در ادامه افزود: در روز مسابقه به دلیل اینکه وزنم را کم کرده بودم؛ مقداری با مشکل مواجه شدم ولی خدا را شکر با کمک مدیریت کادر فنی و دکتر تیم توانستم خود را جمع و جور کنم و به عنوان قهرمانی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به رنکینگ فعلی اش در وزن سوم و اینکه چقدر شانس برای المپیکی شدنش قائل خواهد شد؛ گفت:  انسان به امید زنده است  و من هم از این قائده مستثنی نیستم و با امید ورزش می کنم و با امید زندگی می کنم. انشاءالله که بتوانم تا روز المپیک همینطور پیش بروم. المپیک هم قسمتی از زندگی است و من تمام تلاشم را برای حضور در این رقابت ها به کار خواهم بست ولی اگر هم این اتفاق نیفتاد زندگی به اتمام نرسیده است.

حجی زواره در مورد احتمال حضورش در گرندپریکس روسیه اذعان کرد:  یکماه دیگر در مسابقات گرند پریکس روسیه حضور پیدا می کنم و امیدوارم در کنار درخشش تیم ملی بتوانم مدال طلا را از آن خود کنم.

وی در مورد همبستگی و رفاقت بین بچه ها و کادر فنی و اینکه آیا این مساله در موفقیت های اخیر تکواندو دخیل بوده یا خیر گفت:  بدون شک تاثیر بسزایی داشته است. بچه ها و کادر فنی رابطه بسیار نزدیکی باهم دارند و همین باعث می شود که مسیر صعودی و رو به جلویی را در پیش بگیریم. جا دارد همین جا از استاد ذوالقدر تا بیژن مقانلو و مهدی بی باک و بقیه اعضای کادر فنی تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز