هندبالیست ها به پردیس سینمایی رفتند

پذیرایی عصر یخبندان از هندبال

۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۱:۲۸
کد خبر: ۳۰۱۹۰۹
پذیرایی عصر یخبندان از هندبال
هفته گذشته هندبالیست ها به اکران خصوصی عصر یخبندان دعوت شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی هندبال که این هفته در اردوی آماده سازی و در تهران به سر می برد توسط عوامل فیلم «عصر یخبندان» و برای تحکیم پیوند هنرمندان و ورزشکاران به پردیس سینمایی ملت دعوت شدند.

در اکران خصوصی این فیلم که برخی از عوامل فیلم هم حضور داشتند علاوه بر تیم ملی، اهالی فدراسیون و پیشکسوتان هندبال دعوت بودند که از بین این ها تنها پیشکسوتانی چون حسن پروانه، علی سوری، سعید رجایی و دروازه بان تیم ملی سعید برخورداری آمدند.

علیرغم برنامه ریزی هایی که برای حضور تیم ملی صورت گرفته بود و برخلاف استقبالی که مهدوی رییس فدراسیون هندبال، محسن طاهری مربی تیم ملی و مدیر فنی تیم ملی، اخوان از دعوت به اکران «عصر یخبندان» برای ملی پوشان کرده بودند، متاسفانه و به علت عدم هماهنگی مسوول هماهنگی فدراسیون هندبال، نه تنها تیم برای دیدن فیلم نیامد بلکه این اکران در سکوت خبری و بدون حضور رسانه ها اکران شد.

ظاهرا برگزاری اردوی فشرده در مشهد و در تهران و روزانه دو نوبت تمرین سنگین زیر نظر عرفان اسماعیلاجیچ سرمربی جدید تیم ملی سبب شده بود که ملی پوشان انرژی و انگیزه کافی برای حضور در این برنامه فرهنگی نداشته باشند در حالیکه حضور در این برنامه جالب فرهنگی می توانست از لحاظ روحی و روانی یک ریکاوری خوب برای هندبالیست ها باشد.

 مسوولان و مربیان اغلب رشته های ورزشی از عدم توجه رسانه ها به رشته های ورزشی گله دارند و خواستار حمایت مالی از تیم هایشان هستند، بنابراین باید در اقدامات فرهنگی بیشتر مشارکت کنند تا حداقل به واسطه پیوند بین هنر و ورزش بتوان راه کارهای جدیدی را برای تیم ها رقم زد.

تجربه رسانه ای طی سال های اخیر نشان داده وقتی هنرمندان و ورزشکاران در کنار هم قرار می گیرند بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در نتیجه بیشتر حمایت می شوند و به واسطه این حمایت می توانند در اقدامات انسان دوستانه بیشتری شرکت کنند و خدمت رسان مردم کشورشان باشند؛ اما همه این ها زمانی قابل انجام و اثربخش است که هماهنگی درست انجام گیرد و از نقش تعیین کننده و موثر رسانه ها غافل نبود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز