رقابت های بین المللی جام زیلکوفسکی لهستان

هت‌تریک برد در ۷۴

۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۰:۳۵
کد خبر: ۳۰۱۹۹۰
هت‌تریک برد در ۷۴
رقابت های کشتی آزاد زیلکوفسکی لهستان از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان از ظهر امروز در تمام اوزان آغاز شد و 5 آزادکار ایرانی در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 74 کیلوگرم علیرضا قاسمی پس از استراحت در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مقابل میروسلاو کایروف از بلغارستان به پیرزوی رسید و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. وی در دور سوم با میرخان ویسالیموف از اتریش پیکار می‌کند.

در همین وزن مرتضی رضایی قلعه در دور اول با نتیجه 6 بر 3 از سد ژانگ چونگیائو از چین گذشت و راهی مرحله بعد شد. پیمان یاراحمدی نیز با نتیجه 10 بر صفر دامیان وزنیاک از لهستان را شکست داد و حریف رضایی در مرحله بعد شد.

در وزن 97 کیلوگرم که 22 کشتی‌گیر حضور دارند، عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کان ژیبک یوسف از ترکیه دیدار می‌کند. وی در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار کشتی‌گیران استونی و قرقیزستان روبرو می‌شود. رادوسلاو باران از لهستان نیز در گروه طحان قرار دارد.

در همین وزن محمدحسین محمدیان در دور نخست با هکتور رودریگویز ایگلسیاس از اسپانیا مسابقه می‌دهد و در صورت برتری در دور بعد با برنده دیدار ایوان یانکوفسکی و ابراهیم سعیداف کشتی‌گیران بلاروس پیکار می‌کند. الیزبار اودیکادزه نفر دوم بازی‌های اروپایی از گرجستان و ابراهیم بلوک باشی و رضا ییلدریم ترکیه‌ای در گروه محمدیان هستند.

نظر شما