رقابت‌های بین‌المللی جام زیلکوفسکی – لهستان

قاسمی طلایی شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰:۰۷
کد خبر: ۳۰۲۰۷۵
قاسمی طلایی شد
علی رضا قاسمی و مرتضی رضایی در وزن 74 کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال های طلا و برنز رقابت های بین المللی جام زیلکوفسکی لهستان شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این رقابت‌ها که از صبح امروز در شهر ورشو آغاز شده در وزن 74 کیلوگرم علی رضا قاسمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل میروسلا کایروف از بلغارستان با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل امیرخان ویسالیموف از اتریش با نتیجه 8 بر صفر و با ضربه فنی پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. قاسمی در این مرحله مقابل گئورگ هارت از آلمان با نتیجه ده بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد. او در دیدار پایانی مقابل تاکاتانی نفر دوم جهان از ژاپن با نتیجه 4بر صفر پیروز و صاحب مدال طلا شد.

در همین وزن مرتضی رضایی‌قلعه در دور نخست با نتیجه 6 بر 3 ژونگیایو ژانگ از چین را مغلوب کرد، وی در دور دوم مقابل پیمان یاراحمدی دیگر نماینده کشورمان 4 بر 2  به پیروزی رسید. رضایی در دور سوم مقابل شوسوکه تاکاتانی نفر دوم جهان از ژاپن با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال رضایی راهی گروه شانس مجدد شد. او در این مرحله ابتدا مقابل میهالی ناگی از مجارستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و برای کسب مدال برنز مقابل مارتین اوبست از آلمان با نتیجه 5 بر 2 به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در این وزن پیمان یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر دامیان وزنیاک از لهستان را شکست داد. وی در دور بعد مغلوب رضایی شد تا باتوجه به شکست وی مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها کنار برود.

نظر شما