امیدوارم جواب اعتماد دراگان را بدهم

فشنگچی: فولاد قطب فوتبال است/ می‌توانیم قهرمان شویم

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۲۸۶۷
فشنگچی: فولاد قطب فوتبال است/ می‌توانیم قهرمان شویم
بازیکن جدید فولاد گفت: باشگاه فولاد خوزستان یک قطب فوتبالی در کشور و دارای سرمربی صاحب سبکی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر حسین فشنگچی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان به عنوان یک قطب فوتبالی و دارای زیرساخت های قدرتمند خدمات زیادی به فوتبال کشور کرده است و از پیوستنم به این مجموعه بسیار خوشحالم.

هافبک تیم فولاد خوزستان همچنین افزود: در کنار این موارد دراگان اسکوچیچ با داشتن دانش مربیگری و ارتباط خوب با هواداران فولاد در فصل گذشته علی رغم مشکلاتی که این تیم داشت به یک نتیجه قابل قبول رسید و با توجه به شناختی که از ایشان دارم، به هواداران فولاد قول کسب یک جایگاه برتر و انشالله رسیدن به مقام قهرمانی را می دهم.

وی بازیکنان جذب شده به تیم فولاد را خوب توصیف کرد و افزود: اسکوچیچ با نفراتی که جذب کرده است توانسته نقاط ضعف تیم را برطرف کند و امیدوارم که بنده نیز بتوانم جواب اعتماد ایشان و هواداران را با ارائه یک فوتبال خوب بدهم.

فشنگچی همچنین با اشاره به هواداران فولاد خوزستان اضافه کرد: من بارها با تیم های مختلف جو استادیوم های استان خوزستان را تجربه کرده ام، هواداران این خطه بسیار متعصب و پرشور با تیم هایشان ارتباط برقرار می کنند که فولادی ها هم شامل آن می شوند. قطعا در لیگ پانزدهم می توانیم با حمایت این هواداران مقابل تیم ها به امتیازات خوبی برسیم و فولاد را در جایگاه بسیار خوبی قرار بدهیم.

این بازیکن همچنین در رابطه با وضعیت آمادگی جسمانی اش نیز گفت: در طول تعطیلات تمرین های منظمی انجام داده ام و در حال حاضر نیز شرایط خوبی دارم. همچنین بر اساس برنامه از امشب به جمع بازیکنان تیم اضافه و تمرینها را زیر نظر کادر فنی استارت می زنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز