افتتاح استادیوم سمنان با حضور رئیس جمهور

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۶:۱۲
کد خبر: ۳۰۳۲۴۰
افتتاح استادیوم سمنان با حضور رئیس جمهور
مدبر گفت: در حال حاضر تنها بخشی از عملیات مربوط به جایگاه ویژه تماشاگران و همچنین محوطه سازی باقیمانده است که طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با حضور ریاست جمهوری، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان سمنان به زودی افتتاح خواهد شد.

مهندس مصطفی مدبر امروز سه شنبه ۶ مرداد ماه با حضور در ورزشگاه در حال تکمیل سمنان، ضمن اعلام این مطلب افزود: "این ورزشگاه با گنجایش ۱۵ هزار نفر تماشاگر که دارای سازه بتنی خاص و متمایزی نسبت به سایر ورزشگاه‌های کشور است، مراحل نهایی تکمیل خود را سپری می کند."

مدیرعامل شرکت توسعه ادامه داد: "دکل های روشنایی با ظرفیت ۷۰۰ لوکس که تا ۱۲۰۰ لوکس قابلیت ارتقا دارد نصب شده است، چمن زمین مسابقه به صورت مصنوعی می باشد، نصب صندلی ها و پوشش سقف جایگاه تماشاگران پایان یافته و سونا و رختکن نیز آماده می‌باشد."

وی افزود: "در حال حاضر تنها بخشی از عملیات مربوط به جایگاه ویژه تماشاگران و همچنین محوطه سازی باقیمانده است که طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید."

مهندس مدبر ابراز امیدواری کرد این ورزشگاه زیبا و مدرن به زودی توسط دکتر روحانی رییس جمهور محترم و دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح گردد.

گفتنی است در این بازدید فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان، جانفشان عراقی معاون عمرانی استاندار، دانایی فرماندار سمنان نیز مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را همراهی کردند. در خاتمه نیز جلسه‌ای با حضور ایشان در محل کارگاه پروژه برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز