ابراز رضایت سرمربی از اردوی پولادمردان

توکلی: از رکوردها و میزان آمادگی ملی‌پوشان راضی هستم

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۳:۴۶
کد خبر: ۳۰۳۲۴۸
ترکیب آسیایی وزنه برداری 14 مرداد مشخص می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری با برگزاری رکورد گیری در روز 14 مرداد به اتمام می رسد تا ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص شود.

حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با بیان این مطلب گفت: اردوهای آماده سازی سطح دریای شهر چالوس طبق برنامه ریزی قبلی به نحو احسن در حال  برگزاری است. البته با توجه به فشار تمرینات در شهرکرد و چالوس، برخی ملی پوشان دچار آسیب دیدگی های جزئی هستند که طبیعی است اما  من از رکوردها و میزان آمادگی آنها راضی هستم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص اجرای دو شیوه تمرینی در اردوهای تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: اجرا شدن دو شیوه تمرینی به دلیل این است دو تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و قهرمانی جهان در آمریکا آماده می کنیم. خوشبختانه نفرات تیم آسیایی تایلند شرایط تمرینی خوبی دارند و رکوردهای آنها بهبود یافته است، اما در مورد نفرات جهانی برنامه ریزی به گونه ای است که در ماه های آینده به مرز آمادگی برسند.

قهرمان المپیک در خصوص فشار تمرینی این مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری خاطر نشان کرد: دراردوی شهرکرد هفته ای  9  جلسه تمرین داشتیم اما در چالوس به 15 جلسه افزایش پیدا کرده است. در این اردو فشار تمرینی بالایی را برنامه ریزی کرده ایم به طوریکه روزهای زوج سه نوبت  و روزهای فرد دوجلسه تمرین داریم.   

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص اضافه شدن نفرات جدید به ترکیب تیم ملی اظهار داشت: 16 وزنه بردار در اردوی چالوس  حضور دارند که به تازگی دو جوان آینده دار هم به این جمع اضافه شده اند. علی میری در دسته 77 کیلو گرم و رامین ربیعی در دسته فوق سنگین.

توکلی در خصوص رکورد گیری پایانی اردوی چالوس تاکید کرد:  چهارشنبه (14مرداد) روز پایانی اردوی چالوس از حاضران در اردو بطور رسمی و با حضور داوران بین المللی رکورد گیری می کنیم تا نفرات اصلی  تیم ملی وزنه برداری به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شوند.

نظر شما