برتری شیرها در ضربات پنالتی

بارسا باز هم حریف چلسی نشد

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۰:۵۶
کد خبر: ۳۰۳۳۷۹
بارسا باز هم حریف چلسی نشد
تیم فوتبال چلسی موفق شد بارسلونا را شکست بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های بارسلونا و چلسی در شهر واشنگتن و در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری چلسی در ضیافت پنالتی ها به اتمام رسید.

مورینیو و بارسلونا پس از 828 روز بار دیگر به هم رسیده بودند. بارسا که بازی تدارکاتی قبلی خود را به منچستریونایتد با نتیجه 3-1 واگذار کرده بود، در دومین مصاف با یک حریف انگلیسی، عملکرد بهتری داشت و پس از کسب تساوی 2-2 در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی 4-2 مغلوب شد.

ترکیب دفاعی بارترا، متیو، آدریانو و داگلاس بسیار ضعیف ظاهر شد و تراشتگن بارها مجبور شد مقابل ضربات بازیکنان چلسی مقاومت کند. در این میان، آدریانو عملکرد بهتری نسبت به سه مدافع دیگر داشت.

در دقیقه 9 بازی بود که ادن هازارد قفل دروازه ها را گشود و موفق شد دروازه بارسا را باز کند. ستاره بلژیکی از چپ، داگلاس را جا گذاشت و با پشت سر گذاشتن بوسکتس، بارترا و راکیتیچ، تراشتگن را با ضربه ای دقیق مغلوب ساخت.نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم لوئیس سوارز موفق شد در دقیقه 51 کار را به تساوی بکشاند. زوما هرچند تلاش کرد با یک قیچی برگردان توپ را از روی خط برگرداند اما کمک داور اعتقاد داشت که تمام توپ از خط درواره عبور کرده است.

در دقیقه 65، بارسلونا روی حرکت عالی ساندرو، بازیکن جوان خود گل دوم را نیز به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در حالیکه تصور می رفت بارسا پیروز میدان باشد، روی اشتباه یوردی ماسیپ در خروج از دروازه، گری کیهیل موفق شد در دقیقه 84 گل دوم و تساوی چلسی را به ثمر برساند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

پیکه و هلیلوویچ با از دست دادن پنالتی های خود، زمینه برای پیروزی آبی های لندن در ضیافت پنالتی ها را فراهم کردند. در سوی دیگر، هر 4 ضربه بازیکنان چلسی به گل تبدیل شد تا آنها همچون بازی قبلی خود مقابل PSG، به لطف ضربات پنالتی برنده بازی شوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز