شهاب گردان در گفتگو با برنا:

هدفمان دفاع از قهرمانی است/ مشکلی با رحمان ندارم

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۰۳۵۸۳
دروازه بان سپاهان گفت: با تمام توان تلاش می‌‎ کنیم تا هم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و هم فرکی در قهرمانی لیگ هت تریک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شهاب گردان دروازه بان سپاهان در اصفهان ماندنی شد تا در فصل جدید باز هم با رحمان احمدی برای حضور در دروازه سپاهان رقابت کند. گردان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره شرایط سپاهان در شروع فصل جدید صحبت کرده است. گردان اعتقاد دارد سپاهان کار سختی برای تکرار قهرمانی اش دارد چون همه تیمهای لیگ تقویت شده اند.

*از نقل و انتقالات سپاهان شروع کنیم. هم ستاره ها ماندند و هم تیم تقویت شد؟

خدا را شکر که تیم خیلی خوبی برای فصل آینده داریم. هم توانستیم ستاره ها را نگه داریم و هم در بعضی از خطوط که کمبود داشتیم بازیکن خوب بگیریم. مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات خوب عمل کرد و اردوی خوبی هم که در ترکیه داشتیم باعث شده بچه ها با هم هماهنگ شوند. الان هم کاملا برای شروع لیگ آماده هستیم.

*با تیمی که بسته شده مدعی اصلی قهرمانی هستید؟

سپاهان سالهاست که مدعی اصلی قهرمانی است. ما می خواهیم همچنان تنها تیمی باشیم که از عنوان قهرمانی اش دفاع می کند. قطعا تیم ما برای قهرمانی دوباره در لیگ و حضور قدرتمندانه در آسیا به تقویت نیاز داشت و خوشحالم که خریدهای خوبی داشتیم. امسال از اولین هفته لیگ برای قهرمانی می کوبیم تا باز هم نشان دهیم سپاهان قطب فوتبال ایران است.

*شرایط در سپاهان چطور است که ستاره های این تیم ترجیح می دهند پیشنهادهای دیگر را رد کنند و در اصفهان بمانند؟

فکر می کنم شرایط حرفه ای باشگاه و آرامش مجموعه باعث شده بچه ها از شرایطی که در سپاهان دارند راضی باشند. ضمن اینکه سپاهان الان قطب اصلی فوتبال ایران است و بچه های ما دوست ندارند به استقلال و پرسپولیس بروند.

*قطعا یک سال دوری از آسیا برای سپاهانی که همیشه به آسیایی بودن عادت دارد، سخت بود؟

دقیقا همینطور است. واقعا سال سختی بود وقتی بازی بقیه تیمها را در آسیا می دیدیم. از همه دردناک تر این بود که ما با تفاضل یک گل آسیا را از دست دادیم و بعد از 8 سال حضور مستمر در سطح بین المللی نتوانستیم به لیگ قهرمانان برویم. خدا را شکر که امسال به نحو احسن قهرمان شدیم و با شایستگی به آسیا رفتیم.

*فکر می کنی سپاهان بتواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند؟

همه تلاش ما این است که چنین اتفاقی بیفتد. کارمان سخت است اما با تمام توان تلاش می کنیم تا هم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و هم فرکی در قهرمانی لیگ هت تریک کند.

*قبول داری لیگ امسال به دلیل پخش شدن ستاره ها جذاب می شود؟

امسال همه تیمها یارگیری خوبی داشته اند و قوی شده اند. البته سالهاست که دیگر فقط یکی دو تیم مدعی نیستند و چند تیم برای قهرمانی می جنگند. همین که تکلیف تیم قهرمان در هفته آخر روشن می شود نشان می دهد لیگ ما جذاب شده است.

*خیلی راحت در سپاهان ماندی و قراردادت را تمدید کردی. درباره این موضوع صحبت کن؟

قرارداد داخلی داشتم اما باید توافق می شد که در صورت عدم توافق می توانستم از سپاهان جدا شوم. مذاکرات آسانی با باشگاه سپاهان داشتم و هر دو طرف از شرایط راضی بودند. به همین دلیل من جزو اولین بازیکنانی بودم که قراردادم را تمدید کردم و در سپاهان ماندم.

*دروازه بان های ایرانی ثابت کرده اند با هم کنار نمی آیند و همیشه حاشیه دارند اما این اتفاق برای تو و رحمان احمدی نیفتاد؟

این موردی که به آن اشاره کردید برای من اتفاق نیفتاده است. در تیمهای زیادی با دروازه بان های بزرگ کار کرده ام اما هرگز دچار حاشیه نشدم. من و رحمان احمدی هرکدام که در سپاهان بازی کردیم با همدیگر مشکلی نداشتیم و همیشه به هم احترام می گذاریم. خدا را شکر که باشگاه از هر دو نفر ما راضی بود و در سپاهان ماندیم. کلا فکر می کنم در فوتبال ایران یکی دو دروازه بان هستند که با هم کنار نمی آیند وگرنه من همیشه با رقبایم رابطه خوبی داشته ام.

*برای فصل آینده هم تو گلر یک هستی؟

هنوز چیزی مشخص نیست و مربیان به ما نگفته اند چه کسی گلر یک تیم است. فکر می کنم با شروع لیگ شماره یک  سپاهان مشخص می شود.

*درست است که باشگاه خواسته شماره یک را به تو بدهد اما آن را قبول نکرده ای؟

اصلا چنین چیزی نیست. باشگاه به من چنین پیشنهادی نداده و هر کسی همان شماره فصل قبلش را می پوشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز