محمد جمشیدی در گفتگو با برنا:

باوئرمن و بچیروویچ قابل مقایسه نیستند/ قول می‌دهم المپیکی شویم

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۳۵۹۳
باوئرمن و بچیروویچ قابل مقایسه نیستند/ قول می‌دهم المپیکی شویم
بازیکن جوان تیم ملی بسکتبال کشور گفت: مربیان بلوک شرق اروپا برخورد جالبی با بازیکنان نداشتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد جمشیدی جوان 24 ساله و خوش آتیه تیم ملی بسکتبال ایران درباره روند آماده سازی تیم ملی، تجربه کار کردن با باوئرمن و شانس المپیکی شدنمان با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی در مورد اردوی تیم ملی بسکتبال که در ایران و زیر نظر درک باوئرمن برگزار شد اظهار داشت: اردوی خوبی بود و آقای باوئرمن هم یکی از مربیان درجه یک دنیا هستند و با نظم خاصی تمرینات را جلو می بریم و انشاءالله کم کم به مرز آمادگی خواهیم رسید.  مسابقات تدارکاتی خوبی در چین، اروپا و جام ویلیام جونز برگزار می کنیم که همه آن ها می تواند مقدمه خوبی برای حضور قدرتمندانه ما در جام ملت های آسیا باشد.

جمشیدی درباره مصاحبه آقای مشحون زمانی که زمام فدراسیون را دوباره در اختیار گرفتند مبنی بر اینکه شاسمان برای المپیکی شدن 50% است گفت: این طور نیست که شانس ما برای المپیکی شدن 50% باشد. چون تیم ما واقعا پتانسیل خیلی بالایی دارد حتی اگر دیرتر هم ما دور هم جمع شویم بازهم شانس زیادی برای موفقیت داریم. اینقدر نظم خوبی در تمرینات وجود دارد و اینقدر بچه ها انگیزه دارند تا ناکامی سال گذشته را جبران کنند که من فکر می کنم شانس خیلی زیادی برای قهرمان شدن در جام ملت ها و المپیکی شدن داریم. همین جا و از طریق خبرگززاری برنا قول می دهم المپیکی شویم.

بازیکن پست چهار تیم ملی در ادامه راجع به مقاسیه مهمت بچیروویچ و درک باوئرمن و نحوه کار کردن با این دو سرمربی اذعان داشت: فکر می کنم این دو نفرقابل مقایسه نیستند چون به نظر من آقای باوئرمن کلاس کاری بالاتری نسبت به آقای بچیروویچ دارند و من فکر می کنم مربی خیلی بزرگتری هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: واقعا نحوه کار ایشان با مربیان بلوک شرق تفاوت داردتیم ملی در چند سال اخیر مربیانی از کشورهای شرق اروپایی داشته است. تقریبا همه اینطور بودند که نحوه برخوردشان با بازیکنان خیلی جالب نبود. اما باوئرمن مربی با کلاسی است که تحصیلاتش را در آمریکا که مهد بسکتبال جهان هم است؛ گذرانده و بازیکنان بزرگی را هم تحویل ان بی ای دادده است.

جمشیدی در واکنش به گزارش اختصاصی ای که فیبا از او کار کرده بود و او را به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان ایران معرفی کرده بود؛ گفت:  می گویند شما کار خود را انجام بده اگر نیاز به تعریف باشد بقیه این را انجام می دهند. من هم دارم تمریناتم را انجام می دهم که بتوانم بهترین عملکردم را برای تیم ملی داشته باشم. امیدوارم این تلاش ها مثمر ثمر باشد.

وی در مورد سوپرلیگ بسکتبال و اینکه قرار است در فصل پیش رو، لیگ جوانان هم شروع به کار کند؛ صحبت کرد: پیشنهاد بسیار خوبی است و امیدوارم نتیجه بدهد و در نهایت به نفع بسکتبال ایران شود. لیگ سال گذشته فرسایشی بود و زیاد مورد توجه واقع نشد.

بازیکن فصل گذشته پتروشیمی درباره مقصد احتمالی اش برای فصل بعد توضیح داد: من با پتروشیمی صحبتی انجام ندادم. معلوم هم نیست که کجا بروم ولی چند پیشنهاد دارم. سعی می کنم در درجه اول لژیونر شوم و اگر نشد پیشنهادهای موجود را بررسی می کنم و انشاءالله تصمیم خوبی خواهم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز