بازیکنان ما حرفه‌ای هستند

خطیبی: ۳ امتیاز را می خواهیم/ هدف ما تثبیت در لیگ برتر است

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۸:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۶۷۲
خطیبی: ۳ امتیاز را می خواهیم/ هدف ما تثبیت در لیگ برتر است
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: استقلال با بازیکنان و کادرفنی جدید و تفکر جدید خود را برای فصل پیش‌رو آماده کرده‌ است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان مقابل استقلال تهران اظهار داشت: امیدوارم فصل را خوب پشت سر بگذاریم و سبب افتخار مردم مشهد شویم. در هر تورنمنت بازی اول برای هر تیمی سخت است چرا که تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی را ندارند.

وی اضافه کرد: استقلال با بازیکنان و کادرفنی جدید و تفکر جدید و همچنین تیم ما با بازیکنان جدید و تفکر جدید خود را برای فصل پیش‌رو آماده کرده‌اند. 

خطیبی عنوان کرد: امیدوارم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و فردا تمام استادیوم برای بازی نخست و افتتاحیه رنگ قرمز و مشکی شود و  هیچ رنگ آبی وجود نداشته باشد. امیدوارم 3 امتیاز بازی اول را کسب کنیم. 

وی در رابطه با بازیکنان محروم و مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم چرا که در فصل گذشته بازیکنان تیم ما بسیار بااخلاق بودند و کارت قرمزی دریافت نکردند. 

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازیکنانی همچون رضا عنایتی که فصل گذشته در استقلال بودند، امکان دارد خوب بازی نکنند، گفت: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و این چنین نیست که اگر در استقلال و یا هر تیم دیگری بوده‌اند به نفع این تیم بازی کنند چرا که بازیکنان بسیار حرفه‌ای هستند و به طور قطع تنها فکرشان برد و کمک به سیاه‌جامگان است.

خطیبی در رابطه با آخرین وضعیت کارت سرمربیگری خود که تا امروز صادر نشده بود و حضور روی نیمکت سیاه‌جامگان گفت: خوشبختانه موضوع کارت سرمربیگری حل و این کارت صادر شده است.

وی درباره بازی فصل گذشته‌ که تراکتورسازی در مشهد انجام داد و اتفاقات آن مسابقه و اینکه وی به مسئولان تیمش اعتراض کرده بود، خاطرنشان کرد: من مربی حرفه‌ای هستم که به هیچ عنوان به گذشته فکر نمی‌کنم. فصل گذشته اگر در مشهد حرفم را نمی‌زدم به هیچ عنوان تراکتورسازی نایب‌قهرمان نمی‌شد آن هم در حالی که امیدمان به قهرمانی بود اما به دلیل اینکه سیاه‌جامگان متعلق به بخش خصوصی است به طور قطع چنین مسئله‌ای در این تیم رخ نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در رابطه با اینکه اگر فردا مگویان بازیکن محروم استقلال، اجازه بازی پیدا کند چه خواهند کرد، گفت: تمامی اعضای تیم برای تمام رای‌هایی که کمیته انضباطی می‌دهد، احترام قائل هستند اما اگر بازیکن استقلال در بازی فردا حضور داشته باشد، به هیچ عنوان کار خوبی نیست. من مطمئنم اگر کمیته انضباطی روی آرای خود بایستد محرومیت‌های کمتری را شاهد خواهیم بود. کمیته انضباطی باید تا آخر سر حرف خود بایستد.

خطیبی در پایان گفت: هدف سیاه‌جامگان تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر است. من در هر تیمی که بودم در بالای جدول قرار گرفته و امیدوارم چنین مسئله‌ای برای سیاه‌جامگان رخ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز