تیم ما برنامه خاص خودش را دنبال می‌کند

ویسی: پیش بینی آینده غیرممکن است/ میانگین سنی تیم ما ۲۴ سال است

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۴:۲۹
کد خبر: ۳۰۳۶۸۳
ویسی: پیش بینی آینده غیرممکن است/ میانگین سنی تیم ما ۲۴ سال است
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: به نظر من فقط تیم‌هایی که صرفا نظامی هستند باید سرباز داشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدا... ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم سپاهان اصفهان، اظهار داشت: نخستین لیگ همیشه سخت بوده و در نخستین هفته، با تیم قدرتمند سپاهان بازی داریم.

وی افزود: ما با یک تیم جوان امیدواریم در این دیدار، امتیاز گرفته و مردم خوزستان را امیدوار به یک لیگ خوب کنیم. 

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: ما یکی از تیم‌های موفق در نقل و انتقالات بودیم و با میانگین سنی 24 سال تیم جوانی را تشکیل دادیم و با توجه به بازیکنان جوان و باانگیزه تیم امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره شایعات موجود مبنی بر جدایی سیدصالحی بیان کرد: فوتبال حرفه‌ای یعنی اینکه بازیکنان با رعایت احترام از تیمی به تیم دیگر بروند اما در مورد بازیکنی که اسم نمی‌برم اگر بازیکن قصد جدایی داشته باشد به هر زحمت رضایت‌نامه می‌گیرد اما اگر ما بازیکنی را نخواهیم مربی بدی می‌شویم.

ویسی درباره اینکه تیمش در فصل جدید چه عملکردی خواهد داشت تصریح کرد: شما نمی‌توانید تضمین کنید که فردا زنده هستید پس پیش بینی آینده غیرممکن است اما تیم ما برنامه خاص خودش را دنبال می‌کند و امیدوارم با بازیکنانی که جذب کردیم با حفظ اصول اخلاقی جایگاه خوبی کسب کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان سرباز خوب به تراکتورسازی می‌روند، خاطرنشان کرد: این مسائل بحث‌های مدیریتی است ولی ما هم دوست داریم بازیکن سرباز با هزینه کم داشته باشیم و به نظر من فقط تیم‌هایی که صرفا نظامی هستند باید سرباز داشته باشند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه کدام استقلال را مردم خوزستان قبول دارند، اظهار داشت: کسانی که درباره 2 تیم استقلال شعار می‌دهند انسان‌های کوچکی هستند فقط مردم یک استان دوست دارند تعداد نماینده بیشتری در لیگ داشته باشند و در خوزستان کسانی که به دنبال حقایق فوتبال هستند هر 3 تیم خوزستانی را قبول دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز