آغاز دور جدید تمرینات از فردا

۵ هوگوپوش خط خوردند/ ۱۱ تکواندوکار آماده گرندپریکس مسکو

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۰۳۷۳۲
۵ هوگوپوش خط خوردند/ ۱۱ تکواندوکار آماده گرندپریکس مسکو
مقانلو گفت: در زمان باقی مانده تا پایان ماراتن کسب سهمیه المپیک ریو 2016، مسابقات گرندپریکس ها و تعدادی تورنمنت پیش روی ما است و برای همین حضور نفرات کمتر در اردوهای تیم ملی، باعث تمرکز بیشتر کادرفنی خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از فردا (جمعه) آغاز می شود تا ملی پوشان مهیای حضور در مرحله اول مسابقات گرندپریکس شوند.

پس از بازگشت هوگوپوشان از تورنمنت آزاد کره جنوبی اسامی دعوت شدگان به دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در مرحله اول مسابقات گرندپریکس اعلام شد و طی آن 5 تکواندوکار از جمع ملی پوشان جدا شدند.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان ، در خصوص نفرات دعوت شده و جدایی 5 تن از تکواندوکاران از اردوهای تیم ملی گفت: علی رغم میل باطنی، باتوجه به میزان عملکرد بازیکنان و پیشرفت نفرات در مدت زمان حضور در اردوهای تیم ملی، نزدیک بودن مسابقات گرندپریکس که تنها 12 روز تا اعزام زمان باقی است، تمرکز کادرفنی برروی بازیکنان و همچنین بحث بودجه برای اردو و اعزامها، 5 تکواندوکار از جمع اردونشینان کنار رفتند و 11 نفر به دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت شدند.

وی تصریح کرد: آرمین هادی پور، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند و سروش احمدی، مهرداد نورمحمدی، سیدمحمد رفیعی، فرزاد عبدالهی و مرتضی شیری از جمع اردونشینان کنار رفتند.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: به هرحال در زمان باقی مانده تا پایان ماراتن کسب سهمیه المپیک ریو 2016، مسابقات گرندپریکس ها و تعدادی تورنمنت پیش روی ما است و برای همین حضور نفرات کمتر در اردوهای تیم ملی، باعث تمرکز بیشتر کادرفنی خواهد شد. ما هم اکنون در دو وزن سهمیه المپیک را برای خود قطعی کرده ایم اما همچنان در دو وزن دیگر مبارزه ادامه دارد. نفراتی هم که در کنار بازیکنان رنکینگ دار ما حضور دارند به منظور پشتوانه سازی هستند تا بتوانیم در هر وزن ضمن کسب سهمیه المپیک، نماینده دیگری هم در بین نفرات بیستم رنکینگ المپیک داشته باشیم.

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از فردا (جمعه) آغاز و ملی پوشان روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمریناتشان را زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) پیگیری خواهند کرد.

ملی پوشان برای حضور در مرحله اول مسابقات گرندپریکس (مسکو – روسیه)، آماده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز