به حمایت هواداران نیاز داریم

اسکوچیچ: همیشه بدنبال موفقیت و پیروزی هستم/ جایگزین نانگ از او بهتر خواهد بود

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۸:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۸۳۱
اسکوچیچ: همیشه بدنبال موفقیت و پیروزی هستم/ جایگزین نانگ از او بهتر خواهد بود
سرمربی فولاد گفت: از طرفداران محترم خواهش می کنم با تیم های مقابل جوری برخورد کنند که انگار به جهنم آمده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های فولاد و راه آهن فردا در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه آهن اظهار داشت: قبل از هر چیز خدمت خبرنگاران عرض ادب دارم. چند ماهی شما را ندیدیم.تنها چیزی که به مسولین قول داده ام کار کردن است. شناختی که همه از من دارند می دانند دنبال موفقیت و پیروزی هستم. من حرفه ای هستم و منطقی نیست به کسی قول قهرمانی بدهم.

وی ادامه داد: از آماده سازی تیم راضی هستم. در جذب چند بازیکن موفق نبودیم اما با به خدمت گرفتن جوانانی که آورده ایم از کار با آنها راضی هستم. وضعیت ما مثل هواپیما می ماند که در حال پرواز است. باید با حفظ قطعات هواپیما همیشه پرواز خود را کنترل کند. خوشحالم تیم جوانی دارم.امیدوارم انرژی بچه ها را در لیگ برتر هم مانند بازی های تدارکاتی ببینیم.

سرمربی فولاد درباره حضور محمد رضا خانزاده گفت: برخی از دوستان حضور خانزاده را با عدم حضور ایوب والی مقایسه می کنند. در ایران هافبک وسط با کیفیت نداریم. قرارداد ما با خانزاده با منافع باشگاه همخوانی دارد. من در موقعیتی نیستم که حکم والی را لغو کنم. او بازیکن با ارزشی برای تیم من است. من همیشه راه حل آلترناتیو مناسبی دارم.

وی ادامه داد: سال گذشته دیدید که چقدر از ما بازیکن گرفته شد.من از تراکتورسازی خواهش می کنم که یک حقوقی به من بدهند. دو، سه بازیکن در سال به آنها می دهیم. می توانند در فصل آینده هم روی دو،سه بازیکن حساب کنند.

سرمربی تیم فولاد درباره جدایی نانگ و محمد قاضی از این تیم بیان داشت: نانگ را از دست دادیم. درباره قاضی قبلا نظرم را گفته بودم. در تلاش هستیم یک بازیکن در خط حمله پیدا کنیم که اگر همسطح نانگ نباشد، پایین تر از او هم نباشد.

وی درباره لو رفتن نام مهاجم مدنظر فولاد اظهار داشت: من متوجه نشدم اسمش چطور لو رفت؟ می توانم بپرسم چه کسی به شما خبر داد؟ این حرفه ای نیست که اسم بازیکن را قبل از اینکه بیاوریم معرفی کنیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه چه صحبتی با هواداران تیمش دارد گفت: از هواداران می خواهیم از تیم جوان ما حمایت کنند. مطمئن هستم فردا بازی محکمی ارائه می کنیم. در چنین مسابقاتی پیش داوری می کنند و می گویند امتیاز این بازی برای فلان تیم است.اما نباید اشتباه کرد چون راه آهن تیم خوبی است. ما به کارمان اعتقاد داریم. هنوز شناختی روی 15 تیم دیگر نداریم.

اسکوچیچ درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش اظهار داشت: ما کار سختی در نقل و انتقالات داشتیم. خیلی بازیکنان دوست دارند به استقلال یا پرسپولیس بروند. پسر من گفت که بهتر است سوآرز و مسی را بگیرید و هر سال قهرمان شوید. البته او یک هوادار شش ساله فولاد است. با این وجود شرایط اینطور نیست که هر بازیکنی می خواهیم را بیاوریم. باید به بازیکنانی که داریم بسنده کنیم. من به هواداران این قول را می دهم که سعی مان را ادامه می دهیم تا با حمایت آنها موفق باشیم. از طرفداران محترم خواهش می کنم با تیم های مقابل جوری برخورد کنند که انگار به جهنم آمده اند.

نظر شما