سیاه جامگان ۱ – استقلال ۲ ؛ مظلومی روسفید شد

آبی خوش رنگ

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۷:۱۶
کد خبر: ۳۰۳۸۴۵
آبی خوش رنگ
استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ پانزدهم پیروز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نخستین دیدار پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های استقلال و سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شد و در پایان این آبی پوشان پایتخت بودند که موفق شدند با نتیجه 2-1 اولین برد خود را در فصل جدید دشت کنند.

سجاد شهباززاده در این دیدار هر 2 گل آبی ها را به ثمر رساند و علیرضا نقی زاده نیز موفق شد نخستین گل تاریخ سیاه جامگان را به ثمر برساند.

این دیدار که تقابل محسن فروزان و رضا عنایتی با تیم سابقشان بود از حساسیت های زیادی برخوردار بود. آبی پوشان تهرانی در این دیدار نشان دادند که اردوی پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته و از مدعیان فصل جاری لیگ برتر خواهند بود.

استقلال در این دیدار با توجه به ضعف دفاعی سیاه جامگان چند بار توسط محسن کریمی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده تا یک قدمی دروازه حریف پیش رفت اما حاصل حملات پیاپی آبی پوشان تنها 2 گل بود که روی پاس های آرش برهانی و بهنام برزای برای شهباززاده به ثمر رسید تا پرویز مظلومی بتواند نخستین دیدار خود را پس از بازگشت به لیگ برتر با یک برد شیرین خارج از خانه به پایان برساند.

شرح گل ها:  

*سیاه جامگان 0 استقلال یک: (دقیقه 37، سجاد شهباززاده): ارسال زیبای آرش برهانی به درون محوطه را سجاد شهباززاده بدون مزاحمت به هوا برخواست و با ضربه سر درون دروازه فروزان قرار داد تا اولین گل لیگ را به نام خود ثبت کند.

*سیاه جامگان 1 استقلال 1 : (دقیقه 63، رضا عنایتی): پرتاب اوت بلند از جناح راست و دخالت مهاجم سیاه جامگان توپ را مقابل پای رضا عنایتی انداخت و او با نوک پا اولین گل فصل تیمش را وارد دروازه رحمتی کرد. البته با شادی گلی که علیرضا نقی زاده انجام داد همه به اشتباه فکر کردند او زننده گل سیاه جامگان بوده است اما در حرکت آهسته تقریباً مشخص شد عنایتی کمی زودتر از او توپ را وارد دروازه حریف کرده است.

*سیاه جامگان 1 استقلال 2 : (دقیقه 76 ، سجاد شهباززاده): روی حرکت خوب بهنام برزای یار تعویضی استقلال و پاس در عمق او شهباززاده روی زمین دروازه فروزان را باز کرد و گل برتری استقلال را به ثمر رساند.

 

شهر مشهد همواره برای استقلال خوش یمن بوده است. آنها چند سال پیش در همین ورزشگاه با پیروزی در آخرین دیدار مقابل پیام به قهرمانی لیگ برتر رسید.

استقلالی ها برای پانزدهمین فصل متوالی بدون باخت فصل لیگ برتر را آغاز کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

 

استادیوم: ثامن مشهد تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: احمد صالحی کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و سعید قاسمی

سیاه جامگان:

محسن فروزان، تیزرو، میثم حسینی، سالار افراسیابی(60 امید سینک)، سعید مهدی پور، میلان یوانوویچ، احمد کامدار، محسن دلیر، غلامرضا عنایتی(83 حسین زامهران)، مصطفی احمدی و پیمان میری.

سرمربی: رسول خطیبی

 

استقلال:

مهدی رحمتی، روزبه چشمی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، جاسم کرار(80 فرشید اسماعیلی)، آرش برهانی(86 علیرضا رمضانی)، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، محمدامین حاج‌محمدی، میثم مجیدی و محسن کریمی (76 بهنام برزای).

سرمربی: پرویز مظلومی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز