والیبال قهرمانی آسیا

پاتراکف: استرالیا شانس اول قهرمانی است

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۲:۲۶
کد خبر: ۳۰۴۰۰۴
سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان گفت: تیم استرالیا با این ترکیب در مقابل تیم های سطح اول جهان بازی کرده و در این رقابت ها شانس اول قهرمانی آسیاست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آندره پاتراکف پس از شکست تیمش مقابل تیم ملی چین تایپه گفت: در این مسابقه عملکرد خیلی ضعیفی داشتیم و از شاگردانم راضی نبودم. البته بازی اول بود و برای رسیدن به هماهنگی زمان بیشتری نیاز داریم. بازیکنان چین تایپه توانستند با سرویس های هدف دار و بدون نقص پیروز شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان که کاملا مسلط به زبان فارسی بود در خصوص مسابقه فردا تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: ایران تیم بسیار خوبی است. تیم ب ایران هم مانند تیم الف بسیار قدرتمند هستند. ما فردا صبح تمرین تاکتیکی داریم تا بتوانیم بازی خوبی برابر ایران به نمایش بگذاریم.

پاتراکف همچنین تیم ملی والیبال استرالیا را یکی از تیم های دارای شانس قهرمانی در جام هجدهم خواند و گفت: تیم استرالیا با ترکیب فعلی اش در لیگ جهانی برابر تیم های قدرتمند جهان بازی کرده است. تیم جوان، یکدست و بسیار خوبی دارد. سخت است که از الان تیم قهرمان را پیش بینی کرد. اما به نظرم تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا را در نیمه نهایی خواهیم دید.

الکساندر استولینکوف کاپیتان تیم ملی قزاقستان نیز در این نشست خبری در خصوص عملکرد تیمش گفت: اصلا خوب نبودیم. می توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم. این بازی اول بود و برای مسابقه آینده بیشتر تمرین خواهیم کرد. البته فردا مسابقه خیلی سختی داریم و تیم ایران جز بهترین های این رقابت ها است.

تیم ملی والیبال قزاقستان در نخستین مسابقه خود در هجدهمین دوره قهرمانی آسیا سه بر یک مغلوب چین تایپه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز