مردم به هر نتیجه‌ای راضی نمی‌شوند

اکبری: هدفمان پشتوانه سازی برای تیم ملی است

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱:۵۸
کد خبر: ۳۰۴۰۶۱
اکبری: هدفمان پشتوانه سازی برای تیم ملی است
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: برنامه ریزی تیم ب پشتیوانه سازی و آینده نگری برای تیم ملی الف والیبال ایران است .

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیمان اکبری پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل کویت در نشست خبری گفت: به تیم کویت تبریک می گویم. ما فکرش را هم نمی کردیم که چنین نمایشی از این تیم ببینیم. در سیستم های دفاع و توپ گیری بسیار عملکرد خوبی داشتند.

اکبری ادامه داد: درباره تیم خودمان باید بگویم که متاسفانه کمی دیر تصمیم گیری برای این تیم انجام شد. اگر کمی زودتر ترکیب تیم مشخص می شد قطعا فرصت بیشتری داشتیم. در هر حال این گام اول ما است. رسیدن به هماهنگی مطلوب به زمان بیشتری نیاز دارد.

سرمربی تیم ملی ب والیبال با اشاره به سیاست گزاری های این تیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که انتظارات از تمام تیم های والیبال کشورمان بسیار بالا رفته است و مردم به هر نتیجه ای راضی نمی شوند. اما سیاست گذاری فدراسیون و کادر فنی به این تیم بیشتر جنبه پشتیوانه سازی برای تیم ملی اصلی است و قرار نیست روی بچه ها فشار زیادی اعمال شود. با اینحال ما تمام تلاشمان را به کار می بریم تا به بهترین نتیجه دست یابیم.

داور مرینگر سرمربی کویت نیز در این نشست خبری گفت: نمی شود از تیم ما انتظار جادو داشت. باید بپذیریم که از نظر فنی سطح ما پایین تر از ایران است. امیدوارم در بازی های آینده به اهدافمان دست یابیم. البته تیم ما مشکلاتی هم داشت از قیبل اینکه پنج نفر از بازیکنان اصلی ما در ترکیب نیستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز