عنایتی در گفت و گو با برنا؛

هیچوقت با رحمتی اختلاف نداشته‌ام/ گل زدن به استقلال برایم خوشحالی ندارد

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۴:۵۴
کد خبر: ۳۰۴۲۵۰
هیچوقت با رحمتی اختلاف نداشته‌ام/ گل زدن به استقلال برایم خوشحالی ندارد
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: امیدوارم استقلال سال خوبی داشته باشد و دل هواداران شاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،رضا عنایتی توانست در اولین دیدار تیمش که اتفاقا مقابل استقلال هم بود گل بزند. البته گل این مهاجم قدیمی نتوانست سیاه جامگان را از شکست نجات دهد.

عنایتی درباره دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: بازی استقلال و سیاه جامگان به عنوان افتتاحیه بازی بسیار زیبایی بود و همه از دیدن این بازی لذت بردند. ما نتوانستیم خوب شروع کنیم و استقلال از تجربه بالای بازیکنانش استفاده کرد و به گل رسید. توانستیم گل را جبران کنیم اما بی دقت بودیم و استقلال روی هوش بالای بازیکنانش توانست گل برتری را بزند.

وی ادامه داد: دوست نداشتیم در اولین بازی در شهر خودمان بازنده شویم اما متاسفانه به بی تجربگی بازیکنان خودمان باختیم. البته استقلال هم خیلی خوب بازی کرد و امیدوارم امسال سال خوبی برای این تیم باشد و دل هواداران را شاد کند.

عنایتی درباره گلزنی به تیم سابقش گفت: باید درباره گل توضیح دهم چون خیلی ها فکر کردند من گل نزده ام. فکر می کنم نقی زاده پای من را زد چون قبل از آن من تک را زده بودم. در واقع اگر نقی زاده می خواست به توپ ضربه بزند توپ اصلا سمت دیگری می رفت. با این حال چون من به خاطر گل زدنم به استقلال شادی نکردم فکر می کنم نقی زاده از این فرصت استفاده کرد و او شادی گل را انجام داد. من هم سعی کردم آرام باشم چون از قبل هم گفته بودم خاطرات شیرینی با استقلال دارم به خاطر همین خوشحالی نکردم. گل زدن به استقلال برایم خوشحالی ندارد.

کاپیتان سیاه جامگان درباره شایعه اختلافش با رحمتی خاطرنشان کرد: من در ابتدای بازی و قبل از ورود به زمین 15 دقیقه رحمتی را در آغوش گرفته بودم. چون معتقدم این فوتبال گذرا است و ارزش ندارد که بخواهیم خودمان را وارد این اختلافات کنیم. مهدی از دوستان صمیمی من است و هرگز با او اختلافی نداشته ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز