گل محمدی در گفت و گو با برنا؛

همه دست به دست هم داده بودند تا در انزلی بازنده باشیم/ چمن ورزشگاه ۲۰ سانتیمتر بود

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۱:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۳۲۳
همه دست به دست هم داده بودند تا در انزلی بازنده باشیم/ چمن ورزشگاه ۲۰ سانتیمتر بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دوست دارم بدانم کدام داور به جز همان داور بازی دیروز آن صحنه را برای ملوان پنالتی می گرفت؟

به گزارش خبرگزاری برنا،یحیی گل محمدی بعد از شکست تیمش مقابل ملوان انتقادات عجیبی را از وضعیت ورزشگاه و داوری مطرح کرد.

وی درخصوص بازی دیروز بیان کرد: نتیجه بازی عادلانه نبود. ما بازی بسیار خوب و تاکتیکی را ارایه دادیم و حقمان این نبود که شکست بخوریم اما به دلایل غیر فوتبالی بازی را واگذار کردیم.  

گل محمدی درباره پنالتی مشکوک که برای ملوان گرفته شد، گفت: کلا سوالاتی برای من به وجود آمده که بی جواب مانده است. چرا باید زحمات یک تیم و بازیکنانش به خاطر تصمیم دیگران به باد برود؟ هیچکس به حرفهای ما گوش نمی دهد و برای آقایان اهمیتی ندارد که زحمات تیمها به باد برود. دوست دارم بدانم کدام داور به جز همان داور بازی دیروز آن صحنه را برای ملوان پنالتی می گرفت؟

وی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه انزلی بیان کرد: داشتم از بلندی چمن شاخ درمی‌آوردم! مگر می شود چمن یک ورزشگاه 20 سانتیمتر باشد؟ کلا همه دست به دست هم داده بودند تا ما در انزلی بازنده باشیم. در گذشته با شیلنگ به زمین آب می‌بستند و حالا هم مد شده که چمن را بلند می‌کنند!

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: امیدوارم شاهد رقم خوردن نتایج خارج از زمین فوتبال نباشیم. این اتفاقات عادلانه نیست و باید با چنین مسایلی برخورد شود. ما خیلی در انزلی اذیت شدیم و امیدوارم مرجع یا نهادی باشد که به داد تیمهای مظلوم برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز