مهاجری در گفت و گو با برنا؛

نباید گل دوم را می خوردیم/ پرسپولیس غافلگیرم کرد

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۴۳۳۳
نباید گل دوم را می خوردیم/ پرسپولیس غافلگیرم کرد
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: قطعا در هفته های آینده پدیده نمایش بهتری خواهد داشت و به مردم مشهد قول می دهم امسال سال خوبی برای آنها باشد.

تیم پدیده توانست در هفته اول لیگ برتر، پرسپولیس را در تهران متوقف کند.

رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص این دیدار گفت: تیم ما دیرتر از بقیه بسته شده و تنها 25 روز تمرین کرده است. ما هنوز نیاز به زمان داریم و فعلا تا 50 دقیقه می تواند خوب بازی کند که من امیدوارم این تایم هر هفته افزایش پیدا کند تا در هفته پنجم و ششم بتوانیم 90 دقیقه خوب بازی کنیم.

وی افزود: هردو تیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند. فکر می کنم ردو بدل شدن 4 گل تماشاگران را راضی کرده باشد. قطعا در هفته های آینده پدیده نمایش بهتری خواهد داشت و به مردم مشهد قول می دهم امسال سال خوبی برای آنها باشد.

مهاجری با اشاره به بازی پرسپولیس گفت: شاید خیلی ها از پرسپولیس انتقاد کنند اما باید بگویم بازی روان و تاکتیکی این تیم من را غافلگیر کرد. پرسپولیس از همیشه بهتر بود و ما را غافلگیر کرد. البته غافلگیری ما خیلی زود تمام شد و به خودمان آمدیم و توانستیم بازی را جبران کنیم. اگر کم تجربه نبودیم گل دوم را هم نمی خوردیم. البته فشار تماشاگران هم تاثیرگذار بود و پرسپولیس از حمایت هواداران خودی برخوردار بود.

نظر شما
نظرات
سعیدازگرگان
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
تبریک اقا رضا همیشه موفق باشی مخصوصا مقابل پرس پو...