دو مدال برنز، دستاورد نخستین حضور جهانی ساواته جوانان

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۴۳۷۸
دو مدال برنز، دستاورد نخستین حضور جهانی ساواته جوانان
تیم ملی ساواته جوانان ایران در نخستین حضور جهانی خود موفق به کسب دو مدال برنز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این دوره از مسابقات طی روزهای 8 الی11 مردادماه جاری به میزبانی شهر پلوودیف بلغارستان برگزار شد که تیم ملی ایران با ترکیب سه نفره محمد مزارعی (56 کیلوگرم)، شایان اسماعیلی پویا(65 کیلوگرم) و مهدی روستا(85 کیلوگرم) به سرپرستی سرمربیگری حمید رضا حصارکی نماینده رسمی فدراسیون بین المللی و مربی گری حامد متین فر در این پیکارها حضور یافت.

در وزن 56 کیلوگرم، محمد مزارعی سعدآبادی پس از غلبه بر حریف بلغارستانی و کسب تساوی مقابل ایتالیا به دلیل شکست در برابر حریف شاخص فرانسوی از حضور در مسابقه نهایی باز ماند و به مدال برنز این وزن دست یافت.

در پیکارهای وزن 65 کیلوگرم شایان اسماعیلی پویا پس از کسب پیروزی مقابل حریف روس، با وجود مصدومیت پس از این دیدار دشوار، مقابل حریف ایتالیایی بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت اما در پایان با شکست برابر ایتالیا از ادامه مسابقات بازماند. 

در مسابقات وزن 85 کیلوگرم، مهدی روستا ابتدا مقابل حریف الجزایری به تساوی رسید و در ادامه برابر ساواته کار بلغارستانی به برتری دست یافت. وی در مرحله بعد در مسابقه ای دشوار نتیجه را به حریف فرانسوی واگذار کرد و به مدال برنز این وزن دست یافت.

به این ترتیب تیم ملی ساواته جوانان ایران که به دلیل عدم تامین امکانات مالی لازم از سوی فدراسیون انجمن های ورزشی بدون برگزاری اردوهای تدارکاتی و صرفا با انجام تمرینات باشگاهی عازم مسابقات دشوار جهانی شده بود در نخستین حضور دو مدال ارزشمند را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز