رقابت های انتخابی تیم‌های ملی مردان و بانوان ووشو

برتری ستاره ها در آکادمی ووشو

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۲:۵۳
کد خبر: ۳۰۴۴۰۴
انتخابی تیم‌های ملی مردان و بانوان ووشو امروز برگزار شد.

‌به گزارش سرویس ورزشی برنا رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی ووشو امروز در محل آکادمی ووشو در دو بخش بانوان و مردان برگزار شد.

در بخش بانوان،‌ سامره کیانی در وزن 52- کیلوگرم مغلوب حریف خود سهیلا منصوریان شد، در وزن 65- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان موفق به حذف شیرین تولایی شد و در وزن 70- کیلوگرم نیز خدیجه آزادپور مقابل حریفش مریم هاشمی شکست خورد.

همچنین در وزن 48- کیلوگرم ماریه قادرنژاد موفق به شکست صغری ابراهیمی شد، در وزن 56- کیلوگرم نیز الهه منصوریان، هانیه قدرتی را مغلوب کند، صدیقه دریایی نیز در وزن 60- پرتوآ دارابی را شکست داد و در وزن 75- کیلوگرم فریناز نظیری مغلوب سمانه خجسته شد.

در بخش مردان نیز،‌ نخستین رقابت انتخابی امروز برگزار شد که در وزن 56- و 80- به ترتیب به دلیل آسیب دیدگی مرتضی خدابنده و هاشم بیگی مبارزه این دو وزن انجام نشد، اما در وزن 60- کیلوگرم افشین سلیمی موفق به شکست فرود ظفری شد، در وزن 65- کیلوگرم حمیدرضا شهابی مغلوب جعفر شیرزاد شد، در وزن 70- کیلوگرم نیز محسن محمدسیفی علیرغم اینکه در استراحت پس از عمل جراحی به سر می برد، اما در مبارزه مقابل سعید فاضلی حاضر شد و وی را مغلوب کرد.

در وزن 75- کیلوگرم سجاد عباسی محمد خدابنده را شکست داد، در وزن 85- کیلوگرم امیر فضلی موفق شد تا حریف خود معین تقوی را ناک اوت کند، در وزن 90- کیلوگرم نیز حسن یوسفی مغلوب حمیدرضا قلی پور شد و در وزن 90+ کیلوگرم نیز مصطفی خلعتبری مقابل آرمان بازیاری شکست خورد.

مسابقات ووشو قهرمانی جهان اواخر آبان‌ماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز