حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرین نوجوانان والیبالیست؛

دکتر گودرزی: نوجوانان آینده سازان والیبال هستند

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۴:۵۸
کد خبر: ۳۰۴۴۵۰
دکتر گودرزی: نوجوانان آینده سازان والیبال هستند
وزیر ورزش و جوانان به صورت سرزده در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران حضور یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند.

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان شب گذشته به صورت سرزده در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفت وگو پرداخت.

دکتر گودرزی پس از ورود 10 دقیقه تمرینات را تماشا کرد و در ادامه ضمن خسته نباشید به کادر فنی تیم نوجوانان و بازیکنان این تیم گفت: والیبال نوجوانان ایران از کادر فنی، سرپرست و مدیریتی قدرتمند برخوردار است.

وی تصریح کرد: بین کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان حتی دکتر روانشناس وجود دارد که خیلی خوب است. مربیان برای آماده کردن بازیکنان این تیم زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نتیجه برای ورزش ایران در اولویت دوم است و منش پهلوانی در اولویت نخست قرار دارد، گفت: رفتارخوب ورزشکاران خیلی مهم است. تلاش کنید در مسابقات جهانی حضوری خوب داشته باشید و نتیجه اصلا مهم نیست، حال اگر نتیجه خوب هم گرفتید که خیلی بهتر است.

این بازدید همزمان با دیدار تیم ملی ب والیبال ایران برابر قزاقستان در آکادمی ملی المپیک صورت پذیرفت و نکته جالب این بازدید حضور دکتر گودرزی به همراه چند تن از همراهان با لباس ورزشی در جمع تیم ملی والیبال نوجوانان بود.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان نیز در ادامه این بازدید گزارشی از روند آماده سازی تیم از یک سال قبل و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

دکتر گودرزی پس از این گزارش گفت: تیم شما را خیلی دوست دارم و این برای دومین بار است به شما سر می زنم، شما آینده والیبال کشور هستید و تعریف عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم را چندین بار در مکان های مختلف کرده ام.

دکتر گودرزی در پایان به تشویق تیم نوجوانان پرداخت.

نظر شما