خوروش: وقت ندارم درباره محرم حرف بزنم!

این نویدکیای ناسازگار!

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۴:۲۹
کد خبر: ۳۰۴۵۶۴
این نویدکیای ناسازگار!
نویدکیا همیشه بازیکن معتمد مدیران درجه یک کارخانه و باشگاه بوده و چه بسا حتی برای انتخاب مدیرعامل هم با او مشورت بشود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محرم نویدکیا با داشتن 5 قهرمانی در لیگ برتر فوتبال پرافتخارترین فوتبالیست ایرانی است.

نویدکیا از جوان ترین کاپیتان های قهرمان فوتبال ایران بوده است. هافبک طراح و تکنیکی که با بازی های چشم نوازش هر وقت که به زمین رفته برای سپاهان مثمر ثمر بوده است.

نویدکیای وفادار به سپاهان در سال های اخیر همیشه با مصدومیت های سختی دست و پنجه نرم کرده و اگرچه این مصدومیت ها از کیفیت فنی او کم کرده اما اسم بزرگ محرم همیشه برای سپاهانی ها امیدوار کننده بوده است.

کاپیتان طلایی پوشان اصفهان امسال را بدون مصدومیت شروع کرد و در تمرینات سپاهان حاضر شد. او خیلی زودتر از بقیه ستاره های سپاهان به تمرین رفت و هواداران تیمش را امیدوار کرد که امسال کاپیتان را بیشتر از همیشه در ترکیب ببینند. اما همه چیز آنطور که سپاهانی ها دوست داشتند پیش نرفت.

نویدکیا بعد از اردوی ترکیه دیگر در تمرینات سپاهان شرکت نکرد. این بار خبری از مصدومیت های طولانی همیشگی نبود بلکه آقای کاپیتان بدجور سر ناسازگاری گذاشته است. کسانی که در جریان خصوصیات نویدکیا هستند می دانند او سال هاست خود را چه به حق و چه ناحق بزرگ سپاهان می داند و در همه چیز صاحب نظر است و دخالت می کند. نویدکیا همیشه بازیکن معتمد مدیران درجه یک کارخانه و باشگاه بوده و چه بسا حتی برای انتخاب مدیرعامل هم با او مشورت بشود. فانتزی باز اصفهانی با مربیان زیادی در سپاهان کار کرده و همه مربیان هم می دانستند رابطه خوب با این کاپیتان محبوب به عمر ماندگاری آنها در سپاهان می افزاید.

بزرگ ترین اختلافی که او با سرمربی سپاهان پیدا کرد در سال 92 بود. وقتی که کرانچار سرمربی وقت سپاهان از مصدومیت های گاه و بیگاه نویدکیا خسته بود و مجتبی جباری را می خواست جایگزین او کند. جباری هم که داستان قهر و آشتی هایش از استقلال دیگر همه را خسته کرده بود به اصفهان رفت اما همکاری اش با این باشگاه به هفته چهارم نرسید. نویدکیا دوست نداشت سپاهان فانتزی باز دیگری جز خودش داشته باشد و در نهایت شرایط به گونه ای رقم خورد که جباری از سپاهان جدا و راهی قطر شد.

این اولین و آخرین تاثیرگذاری کاپیتان محبوب اصفهانی ها در حیطه مسایل فنی تیم نبوده است. امسال هم از اصفهان خبر می رسد نویدکیا باز سر ناسازگاری گذاشته و این بار بهانه اش جدایی علی احمدی از سپاهان است. نویدکیا خیلی دوست داشت احمدی در سپاهان بماند و از اینکه باشگاه به خواست او بی توجه بوده ناراحت شده است. علاوه بر این نویدکیا اختلافاتی هم با فرکی داشته و تمام اتفاقات باعث شده که او بعد از بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکند.

باشگاه سپاهان هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده و باید دید سرانجام اختلاف بین سرمربی و کاپیتان چه می شود. آیا فرکی برکنار می شود یا نویدکیا به سپاهان برمی گردد؟

خبرنگار برنا تلاش کرد در این باره با رسول خوروش، سرپرست سپاهان، صحبت کند که وی تا متوجه شد سوال درباره «قهر نویدکیاست» گفت در جلسه حضور دارم و وقت ندارم حرف بزنم و تلفن را قطع کرد!

از واکنش سرپرست سپاهان به آسانی می توان متوجه شد داستان قهر نویدکیا صحت دارد و بین او با فرکی و باشگاه سپاهان رابطه حسنه ای برقرار نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز