جهانیان سخنگوی استقلال شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۴:۰۶
کد خبر: ۳۰۴۹۲۵
جهانیان سخنگوی استقلال شد
سخنگوی باشگاه استقلال انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده درباره جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: روز گذشته جلسه بسیار مفیدی را برگزار کردیم. در این جلسه بحث ابتدایی در مورد برنامه‌ریزی یک ساله برای سیستم اداری و مالی باشگاه استقلال بود که در نهایت مصوبه‌ای در این موضوع به ثبت رسید. پس از آن با رای اعضا، جهانیان به عنوان سخنگو انتخاب شد که بار دیگر این سمت را به جهانیان تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: بحث بعدی برنامه‌ریزی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی در فصل پیش‌رو بود که در این موضوع نیز به نتایج بسیار خوبی رسیدیم و برنامه‌ای جامع برای حل این موضوع تدوین و به تایید تمامی اعضا رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال روزهای دوشنبه جلسات هفتگی خود را برگزار می‌کنند، تاکید کرد: مقرر شد در جلسه هفته آینده در خدمت رضا صادق‌پور باشیم تا گزارشی کامل از عملکرد آکادمی استقلال به استماع اعضای هیئت مدیره برسد. اعضای هیئت مدیره استقلال توجه خاصی به فوتبال پایه و پشتوانه‌سازی برای استقلال دارند و تلاش همگی اعضا بر این است که با توجه به این امر پشتوانه سازی لازم برای باشگاه استقلال صورت گیرد.

در این جلسه تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز