در مسابقات تنیس خاکی نوجوانان کشور؛

«آپت تهران» قهرمان مسابقات شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۹:۳۴
کد خبر: ۳۰۵۲۷۹
«آپت تهران» قهرمان مسابقات شد
مسابقات تنیس خاکی باشگاه های نوجوانان کشور در حالی به کار خود پایان داد که تیم باشگاه آپت تهران قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسابقات تنیس خاکی نوجوانان کشور (لیگ آینده سازان) که از چهارشنبه هفته گذشته در قزوین آغاز شده بود، در حالی پایان یافت که در دیدار نهایی تیم باشگاه آپت تهران 2 بر یک مقابل آریا گرانول قم به برتری دست یافت تا با این نتیجه جام قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز که پیش از دیدار نهایی برگزار شد، تیم آکادمی تنیس خاکی آپت با نتیجه 2 بر یک از سد آکادمی تنیس خاکی ارومیه گذشت و موفق به کسب مقام سوم شد.

تیم های هیات تنیس خاکی قزوین و آذربایجان شرقی، امیران ارومیه، استقلال یک، دو و سه، پودر سنگ کارگر، ویونا اسپرت قم و خاتم الانبیاء هر سه از قم دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها بودند که در مرحله گروهی مسابقات حضور داشتند.

مجید احمدپور، رئیس هیات تنیس خاکی استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ تنیس خاکی نوجوانان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: هر دو تیم باشگاهی تنیس آپت تهران و آریاگرانول قم از جمله تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها بودند، گرچه تیم‌های آکادکی تنیس آپت تهران و آکادمی تنیس ارومیه در جایگاه‌های برتر کشور هستند و می‌توان اذعان کرد که سطح مسابقات نیمه نهایی این رقابت‌ها بالا بود.

وی با اشاره به عدم حضور تیم باشگاهی آکادمی تنیس قزوین در جمع تیم‌های برتر این رقابت‌ها افزود: به هر حال باید قبول کرد که تنیس خاکی قزوین در رده‌های سنی پایه به برنامه‌ریزی بیشتری نیاز دارد تا بتواند در سال‌های آینده بخت خود را برای شرکت در جمع تیم‌های برتر کشور محک بزند.

احمدپور میزبانی قزوین از رقابت‌های لیگ تنیس خاکی نوجوانان باشگاه‌های کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات می‌تواند کسب تجربه خوبی برای نونهالان و نوجوانان تنیس استان باشد تا بتوانند رفته رفته مهارت‌های لازم را فرا بگیرند و توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را نشان دهند.

این مسابقات، سومین میزبانی قزوین در رقابت های لیگ آینده سازان تنیس خاکی باشگاه های کشور بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز