استقلال-ملوان؛ بازگشت سوبله چوبله در حضور امیر

تسویه حساب به رنگ آبی

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۳۰۰
تسویه حساب به رنگ آبی
هر چقدر هم مدیریت استقلال تلاش کند حاشیه ها را از این بازی دور کند اما تقابل های قلعه نویی با استقلال همیشه جذاب بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یکی از جذاب ترین و پرحاشیه ترین دیدارهای هفته دوم لیگ برتر دیدار استقلال و ملوان است. جایی که امیر قلعه نویی خیلی زود این فرصت را به دست آورده تا با استقلالی هایی که در حقش بی مهری کردند و او را نخواستند تسویه حساب کند. البته استقلالی ها خودشان را محق می دانستند که به قلعه نویی اعتراض کنند و او را نخواهند چون بعد از 6 سال حضور مستمر در آسیا با نتایج ناامید کننده آسیایی نشده بودند و دو دربی پی در پی را هم باخته بودند. حالا قلعه نویی چه روی نیمکت و چه روی سکو باید رو به روی تیم سابقش قرار بگیرد و احتمالا شعارهایی را هم به جان بخرد. هر چقدر هم مدیریت استقلال تلاش کند حاشیه ها را از این بازی دور کند اما تقابل های قلعه نویی با استقلال همیشه جذاب بوده است.

*موقعیت: استقلال لیگ را خوب شروع کرد. شاگردان پرویز مظلومی در مشهد میهمان سیاه جامگان بودند و توانستند هم بازی قابل قبولی ارایه دهند و هم 3 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کنند. استقلال مدال 94 در ابتدای لیگ امیدوار کننده ظاهر شده اما در لیگ فرسایشی ایران ادامه چنین روندی چندان آسان نیست و خود مظلومی هم می داند که کار بسیار سختی در پیش دارد. ملوان هم مثل استقلال لیگ را با برد شروع کرده اما وضعیت مدیریتی این باشگاه نا به سامان است و با عقب کشیدن بهشتی از مالکیت باشگاه حالا همه چیز مبهم است. امیر قلعه نویی که هنوز قراردادش را ثبت نکرده و به همین دلیل در بازی اول روی سکو نشست هنوز برای ماندن در انزلی تردید دارد و شنیده ها حاکی از این است که اگر تا بعد از بازی با استقلال ابهامات مالی باشگاه و پرداختی ها به بازیکنان مشخص نشود در ملوان نمی ماند. ملوان با توجه به نقل و انتقالات قابل قبولی که داشته و با توجه به حضور قلعه نویی می تواند در صورت برطرف شدن مشکلات مدیریتی اش یکی از خوبهای لیگ پانزدهم باشد.

*ستاره: آرش برهانی و سجاد شهباززاده در بازی با سیاه جامگان امیدوار کننده تر از همیشه ظاهر شدند. برهانی با عملکرد خوبش نشان داد هنوز می توان به او دل بست و شهباززاده که پارسال هم یکی از معدود خوب های استقلال بود ناجی استقلال در مشهد شد. شهباززاده در بازی با ملوان هم می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد البته به شرطی که در پست اصلی خود به کار گرفته شود. در ملوان هفته گذشته هم بازیکنانی هستند که می توان به آنها لقب ستاره داد. آرش افشین و سید حسین حسینی در بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی داشتند اما نباید از نام مازیار زارع و پژمان نوری هم عبور کنیم. این دو بازیکن با تجربه ملوان می توانند سرنوشت بازی با استقلال را رقم بزنند.

*حاشیه: این بازی تا دلتان بخواهد حاشیه دارد. چه اتفاقی مهم تر از اینکه امیر قلعه نویی بعد از دو فصل ناکامی در استقلال حالا مقابل این تیم قرار می گیرد و می خواهد ثابت کند هنوز تمام نشده و بی دلیل نیست که پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران است. تماشاگران استقلال هم ممکن است هر برخوردی با او داشته باشند و همه چیز به رفتارهای خود او بستگی دارد. قلعه نویی در تقابل هایش با مظلومی 2 باخت، یک برد و یک تساوی داشته که کفه ترازو به نفع سرمربی فعلی آبی ها سنگین است. دیگر تقابل جذاب این دیدار برخورد مهدی رحمتی و قلعه نویی است. اگر قلعه نویی روی نیمکت بنشیند اولین حاشیه قبل از به صدا در آمدن سوت بازی رقم می خورد چون خیلی مهم است که رحمتی به سمت مربی سابق خود می رود یا نه. اگر هم قلعه نویی روی سکو باشد که (احتمالش بیشتر است) دیگر شاهد این برخورد و حاشیه های بعد از آن نخواهیم بود. در ملوان بازیکنانی مثل سیدحسین حسینی، فرزاد حاتمی و پژمان نوری هم هستند که قبلا بازیکن استقلال بودند و حالا انگیزه زیادی برای بازی مقابل این تیم دارند. خصوصا نوری و حاتمی که هر دو به نوعی از استقلال رانده شدند.

*آنها که نیستند: استقلال فخرالدینی و عمران زاده را قطعا در اختیار نخواهد داشت. خسرو حیدری به احتمال زیاد با بهبود مصدومیتش به این بازی می رسد و پروپجیچ هم اگر ITC داشته باشد احتمالا در این دیدار به میدان می رود. بزرگترین غایب ملوان هم سید جلال رافخایی است که در این دیدار به دلیل مصدومیت حضور ندارد.

*نمایش آخر: استقلال در هفته اول مقابل سیاه جامگان دو بر یک برنده شد و ملوان هم در انزلی با یک پنالتی جنجالی ذوب آهن را شکست داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز