استقلال خوزستان- پرسپولیس؛ در جستجوی اولین برد

به جهنم خوش آمدید!

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۷:۵۸
کد خبر: ۳۰۵۳۲۷
این بازی از ساعت 19:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته دوم لیگ برتر ایران پنج شنبه آغاز می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای این روز، دو تیم استقلال خوزستان  و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز و از ساعت 19:30 رو در روی هم قرار می گیرند. پرسپولیس بازهم در هفته دوم به اهواز می رود تا به اولین پیروزی خود دست پیدا کند. اتفاقی که فصل پیش نیفتاد  آن ها 2-0 به فولاد باختند و پیام صادقیان را هم به مدت سه ماه از دست دادند. در سوی مقابل مردان جوان عبدالله ویسی در حالی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که اکثر بازیکنان او برای اولین بار است که مقابل این تیم بزرگ صف آرایی می کنند و خارج از بحث انگیزه، می تواند سختی های خاصی هم برایشان داشته باشد. باید ببینیم سرخپوشان می توانند اولین سه امتیاز لیگ پانزدهم خود را از تنور 50 درجه ای اهواز بدست بیاورند یا خیر.

موقعیت: استقلال خوزستان در اولیم دیدار خود در فولادشهر اصفهان مقابل مدافع عنوان قهرمانی، سپاهان رفت و علی رغم به نمایش گذاشتن یک بازی قابل قبول که حتی می توانست برای آن ها امتیاز هم بدست بیاورد؛ 1-0 باختند و کار خود را بدون گرفتن امتیاز آغاز کردند.

در سوی مقابل پرسپولیس در خانه مقابل پدیده با نتیجه 2-2 متوقف شد. شاگردان برانکو علی رغم اینکه 2 امتیاز خانگی را از دست دادند؛ نمایش امیدوار کننده ای داشتند و حالا با یک امتیاز به استقبال جدال با آبی های خوزستانی می روند.

ستاره: روح الله سیف اللهی بازیکن کوتاه قامت و 25 ساله استقلال خوزستان با توجه به وجود بازیکنان کم نام و نشان در این تیم، اصلی ترین امید گلزنی عبدالله ویسی در بازی پنج شنبه است. نکته جالب در مورد سیف اللهی این است که او سابقه بازی رد پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد و بدون شک انگیزه های ویژه یا برای خودنمایی جلوی سرخپوشان تهرانی خواهد داشت. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده استعداد زیادی در گل خوردن از بازیکنان سابق خودش دارد.

هادی نورزوی مهاجم 30 ساله پرسپولیس که در این فصل کاپیتان این تیم هم به شمار می رود در دیدار مقابل پدیده ستاره تیمش بود و موفق شد در کنار سوپرگلی که به روشنگر زد یک پاس گل هم برای فرشاد احمدزاده مهیا کند.

حاشیه: پرسپولیس فصل پیش هم هفته دوم به اهواز و ورزشگاه غدیر آمد و 2-0 به دیگر تیم اهوازی یعنی فولاد باخت. در آن بازی پیام صادقیان به علت درگیری با داور، سه ماه محروم شد. البته حالا دیگر خبری از پیام نیست.

*استقلال خوزستان با میانگین سنی 24/4 جوان ترین تیم لیگ است و پرسپولیس هم با 25/6 جزو تیم های جوان لیگ به حساب می آید.

*فصل پیش پرسپولیس با هدایت درخشان در آزادی 2-1 استقلال خوزستان را برد. عباس زاده و مومنی گلزنان آن دیدار بودند که حالا در بازی روز پنیج شنبه هر کدام به نوعی حضور ندارند. باز برگشت هم در حالی رد غدیر به انجام رسید که پانادیچ هدایت قرمزها را بر عهده داشت و بازی با حساب 1-1 خاتمه یافت. طارمی برای پرسپولیس و مهدوی برای آبی های اهواز موفق به گلزنی شدند.

*برانکو تا به حال نتوانسته در هیچ کدام از جدال هایش مقابل تیم های شهرستانی به پیروزی برسد.

*آخرین باری که سرخپوشان در خارج از خانه به برتری رسیدن به هفته بیستم لیگ قبل بازمی گردد که با یک گل تیم پدیده را شکست دادند.

*شاگردان عبدالله ویسی آخرین مرتبه ای که به پیروزی رسیدند به هفته 23  و بازی مقابل صبا بازمی گردد که با دو گل سید صالحی و بائو بازیکنان سابقش تیم حریف را از پیش رو برداشتند.

*عبدالله ویسی مدت بسیار کوتاهی به عنوان بازیکن قرضی در پرسپولیس عضویت داشت.

آن ها که نیستند: سوشا مکانی به علت محرومیت و جری بنگستون به علت نرسیدن ITC اش قادر به همراهی پرسپولیس در بازی پنجشنبه نیستند.

نمایش آخر: پرسپولیس در خانه مقابل پدیده 2-2 کرد. نوروزی و احمدزاده برای پرسپولیس و شاکری و بادامنکی برای پدیده گلزنی کردند. استقلال خوزستان هم با یک گل به میزبانش سپاهان باخت. مهدی شریفی زننده تک گل آن بازی بود. این بازی از ساعت 19:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز