پدیده هندبال دختران در گفتگو با برنا:

چهاردانگه: انگیزه مان برای صعود بسیار بالاست/ حریفان اصلی ما کره و ژاپن هستند

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۹:۲۹
کد خبر: ۳۰۵۳۲۸
بازیکن هندبال معتقداست: دختران بابت رفت و آمدهایشان از شهرستان ها هنوز مشکلاتی دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، انیس چهاردانگه از استان کرمان، که در پست گوش چپ تیم ملی دختران زیر 18 سال بازی می کند، به تازگی در جشنی که خانه هندبال برگزار کرد به عنوان پدیده هندبال بانوان معرفی شد.

به گفته مربیان تیم وی علاوه بر آمادگی جسمانی خوب و تکنیک خوب بازی در اخلاق و رفتار هم مثال زدنی است و از همه نظر یک بازیکن نمونه در تیم محسوب می شود.

چهاردانگه که صبح امروز به همراه تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد، قبل از اعزام در خصوص آمادگی روحی و جسمی خود و هم تیمی هایش به خبرنگار خبرگزاری برنا توضیح داد: من و هم تیمی ها و کادر تیم خیلی با روحیه و با انگیزه داریم عازم مسابقات آسیایی می شویم که ان شاءالله بتوانیم در این مسابقات موفق شویم چون این مسابقات راهی برای حضور در مسابقات جهانی است. واقعا انگیزه داریم و فکر می کنم صددرصد در این مسابقات صعود کنیم.

وی ادامه داد: اردوهای مان از فروردین شروع شده و ما به طور ممتد یک هفته در میان در تهران حضور پیدا کردیم و تمرینات مان را کامل انجام دادیم و با کادر باتجربه تیم و چند جلسه هم با مربیان خارجی تیم ملی آقای عرفان اسماعیلاجیچ از صربستان و مربی گلرها که او هم صربستانی بود تمرین کردیم که حضور این دو مربی به لحاظ تکنیکی به لحاظ بدنسازی بسیار موثر بود.

پدیده هندبال بانوان به رقبای اصلی ایران اشاره کرد و گفت: حریفان اصلی ما که باید آنها را ببریم تا به جهانی برسیم یکی ازبکستان هست که امیدوارم مقابل این تیم پیروز شویم. یکی هم تاجیکستان است که باید ب این تیم را هم شکست دهیم ولی بردن حریفان قدر کره و ژاپن قدری سخت تر است که شاید بتوانیم در سال های آینده به این تیم ها برسیم چون این ها خیلی قدر هستند و هر سال هم قهرمان آسیا می شوند و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب از خودمان ارایه دهیم و بتوانیم حداقل تفاضل گل کمتری داشته باشیم.

او در ادامه به ارزیابی امکانات و مسائل مادی موجود پرداخت و خاطرنشان کرد: اسپانسرهای تیم به لحاظ برخی امکانات از جمله لباس و توپ و امثالهم تاکنون حمایت مان کرده اند ولی چون ما از شهرهای دوری مثل کرمان و سایر شهر ها می آئیم هزینه ایاب و ذهاب برعهده خودمان است و چون ما دختر هستیم قدری در رفت و آمد ها دچار مشکل می شویم که امیدواریم در آینده با توجه به سیاست گذاری فدراسیون این مشکل هم حل شود.

این هندبالیست زیر 18 سال در رابطه با بیمه بازیکنان و احتمال صدمه ایشان تاکید کرد: بازیکنان بیمه نیستند و خوشبختانه تاکنون کسی صدمه ندیده است ولی اینکه اگر اتفاقی مثلا برای شخص من بخواهد بیافتد چه می شود من در جریان نیستم!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز