راه آهن – سایپا؛ ۲ علیه ۳!

همسایه های سابق!

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۵:۲۹
کد خبر: ۳۰۵۳۵۳
همسایه های سابق!
راه آهن و سایپا تابستان متفاوتی را تجربه کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برناراه آهن و سایپا دو همسایه سابق هستند. همسایه هایی که که در روزگاری در تهران و در اکباتان و به فاصله یک خیابان بازی می کردند اما با انتقال بازی های سایپا به کرج همسایه ها از هم جدا شدند. حالا سایپا بازگشته اما راه آهن می خواهد بازی هایش را در فصل جاری در اسلامشهر میزبانی کند.

راه آهن و سایپا تابستان متفاوتی را تجربه کردند. راه آهن تا دقیقه 90 در کش و قوس ماندن یا رفتن بود و در نهایت ظرف 48 ساعت بسته شد اما سایپا با آرامش و خیلی زود تمریناتش را استارت زد و یارگیری خیلی خوبی داشت اگرچه برخلاف سیاست همیشگی، هر چه پیرمرد بود را خرید!

دو تیم در هفته نخست تنها یک امتیاز دشت کردند و حالا در اندیشه کسب نخستین برد هستند. امین منوچهری و کاظم برجلو مهاجم و مدافع فعلی راه آهن در سایپا به فوتبال ایران معرفی شدند و حالا برابر تیم سابق خود قرار می گیرند.

نکته جالب اینکه آخرین باخت دو تیم در جریان لیگ برابر سپاهان بوده. سایپا 180 دقیقه در لیگ بدون برد و بدون گل زده سپری کرده اما راه آهن 4 بازی آخر خود نباخته است. تقابل فرهاد کاظمی و مجید جلالی فاتحان لیگ های دوم و سوم نیز به جذابیت این بازی می افزاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز