محمد آذرگون در گفتگو با برنا:

قلعه‌نویی مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارد/ فعلا ملوان را به کسی نمی‌دهیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۶:۱۰
کد خبر: ۳۰۵۶۶۹
قلعه‌نویی مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارد/ فعلا ملوان را به کسی نمی‌دهیم
سخنگوی باشگاه ملوان انزلی گفت: تا ظهر فردا کارت سرمربیگری امیر قلعه نویی صادر می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هنوز وضعیت امیر قلعه نویی برای بازی حساس روز جمعه با استقلال مشخص نیست و کسی نمی داند سرمربی سابق آبی ها جمعه روی نیمکت ملوان می نشیند یا روی سکو.

محمود آذرگون درباره وضعیت قلعه نویی به خبرنگار برنا گفت: از اول هم مشکلی برای نشستن قلعه نویی روی نیمکت ملوان وجود نداشت. قرار است فردا در جلسه ای که با مسئولان سازمان لیگ داریم کارت سرمربیگری قلعه نویی صادر شود تا او بتواند روز جمعه ملوان را از روی نیمکت هدایت کند.

وی درخصوص شرط 900 میلیونی قلعه نویی برای نشستن روی نیمکت ملوان، بیان کرد: این موضوع اصلا صحت ندارد. قلعه نویی هر بار که با ما جلسه داشته حرفی درباره مطالبات خودش نزده و همیشه درخصوص بازیکنان و کادر فنی صحبت داشته که البته خواسته هایش هم به حق بوده است.

وی درباره حل مشکلات مالی ملوان گفت: تلاش ما این است که در اسرع وقت به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و دغدغه ذهنی آنها را برطرف کنیم. اینکه امسال برای مالکیت باشگاه سخت گرفتیم دلیلش تکرار نشدن مشکلات مالی سالهای گذشته است. نمی خواهیم باشگاه را یک سال یا دو سال دست کسی بدهیم و بعد دوباره با مشکلات قبل روبرو شویم.

سخنگوی باشگاه ملوان افزود: به دنبال این هستیم که برای مشخص شدن وضعیت باشگاه ساز و کار جدیدی بیندیشیم تا چند سال مالک باشگاه مشخص شود. مالک ملوان باید برنامه بلند مدت و پشتوانه قوی داشته باشد تا خیال همه آسوده شود. البته فعلا تصمیمی برای انتخاب مالک جدید نداریم و در حال مذاکره با اسپانسرها هستیم.

وی درخصوص تقابل قلعه نویی با استقلال گفت: از این عبارت برای این دیدار استفاده نکنید. بازی روز جمعه تقابل استقلال و ملوان است که همیشه از زیباترین بازیهای لیگ بوده است. درست است که برخورد قلعه نویی با استقلالی ها حساسیت این دیدار را افزایش می دهد اما اگر قلعه نویی نبود هم این دیدار حساس و جذاب بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز