قاضی یکی از بهترین خریدهایمان است

دایی: به شکست نفت فکر می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۷:۴۹
کد خبر: ۳۰۵۷۴۰
دایی: به شکست نفت فکر می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: مقابل نفت برای نباختن به میدان نمی رویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی در آغاز نشست خبری خود پیش از بازی مقابل نفت ضمن عذرخواهی از خبرنگاران بابت تاخیر 35 دقیقه ای خود و تبریک به مناسبت روز خبرنگار، در گذشت دو خبرنگار را در سانحه هوایی تسلیت گفت و اعلام کرد که دلیل تاخیر وی عدم هماهنگی با مدیر رسانه ای بوده است. 

وی در ارتباط با مسابقه با تیم نفت گفت: تیم نفت از جمله تیم های بسیار خوب ایران بوده است و در بین سه تیم برتر ایران حضور داشته است. این تیم روند خیلی خوبی را در سال های اخیر داشته است و من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. اما ما برای کسب سه امتیاز در برابر آنها به میدان خواهیم رفت. 

سرمربی صبا درباره رویارویی خود با علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: مربی نفت از همبازی ها و دوستان من بوده است. نفتی ها تدارکات خیلی خوبی داشته اند اما ما با اینکه بازی دوستانه زیادی نداشته ایم در عوض بچه ها انگیزه فراوانی دارند.

وی ادامه داد: ما برای نباختن به میدان نمی رویم بلکه در صدد هستیم که با این مجموعه و بازیکنانی که در اختیار داریم حرف های زیاد برای گفتن داشته باشیم و برای پیروزی به میدان رویم. 

دایی درباره وضعیت صبا در خط حمله به خبرنگار برنا گفت: محمد قاضی با این که در بازی با استقلال اهواز چند موقعیت را از دست داد اما بسیار خوب بازی کرد. به نظر من او یکی از بهترین خریدهایی است که ما می توانستیم انجام دهیم. همچنین اسلامی هم دیگر بازیکن خوب ماست. این نفرات به همراه دیگر مهاجمان ما می توانند کمک فراوانی به ما کنند. قاضی با چنین شرایطی می تواند در بین سه گلزن برتر لیگ قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز