رفع مشکلات مالی در اولویت است

طاهری: بدنبال ساختارهای جدید در باشگاه هستیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۳۰۵۸۳۲
طاهری: بدنبال ساختارهای جدید در باشگاه هستیم
مدیرعامل پرسپولیس گفت: اعضای هیأت مدیره در بحث و تبادل نظر درباره شرایط تیم از روند حرکتی تیم با توجه به بازی اول ابراز خرسندی کردند.

علی اکبر طاهری که در غیاب سخنگوی باشگاه درباره جلسه هیأت مدیره گفتگو می‌کرد، گفت: در این نشست طبق روال جلسات قبلی، ابتدا گزارش مالی به هیأت مدیره ارائه شد. در ادامه درباره بخشی از شرایط بهره‌برداری از امکانات مجموعه درفشی‌فر بحث و گفتگو صورت گرفت. در این قسمت گزارش‌های کمیته اقتصادی باشگاه که توسط مدیریت دریافت شده بود به هیأت مدیره ارائه شد که درباره آن تصمیم‌گیری صورت گرفت.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات هیأت مدیره این است که برای ایجاد ساختارهای جدید و شکل گرفتن فعالیت‌های استاندارد باشگاهی، کمیته‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون تشکیل شده‌اند که به طور مرتب پیگیر مسائل و مشکلات، پیدا کردن راه حل‌ها و ارائه گزارش‌ها هستند. از جمله این کمیته‌ها باید به کمیته امور مالی اشاره کنیم که در جلسه امروز هیأت مدیره یکی از گزارش‌های آنها مربوط به مشکلات در پرداخت‌ها، رسیدگی شد.

در این ارتباط باید گفت: در پرداخت به بازیکنان و مربیان از گذشته مشکلاتی وجود داشت که باعث ایجاد ابهام برای باشگاه و اعضای تیم در نهادهای دیگر مانند اداره مالیات می‌کرد. در این ارتباط کمیته امور مالی روشی را پیشنهاد کرده است که اگر در گذشته مشکلاتی روی داده باشد، آنها را اصلاح کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در جلسه امروز هیأت مدیره همچنین مصوب شد بازیکنانی که در تیم‌های مختلف باشگاه از جمله در رده‌های پایه دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند برای هزینه‌های درمان تحت حمایت باشگاه قرار می‌گیرند.

طاهری درباره اینکه آیا موضوع اسپانسر نیز در جلسه مطرح شد یا نه تصریح کرد: در این ارتباط گزارش کاملی ارائه شد و هیأت مدیره در مورد جوانب مختلف آن به بحث و بررسی پرداخت. اعضای هیأت مدیره همچنین در بحث و تبادل نظر درباره شرایط تیم از روند حرکتی تیم با توجه به بازی اول ابراز خرسندی کرده و ابراز امیدواری کردند با پیروزی در بازی‌های آتی، هدیه خوبی به هواداران داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز