در دیدارهایی دوستانه اتفاق افتاد

آندو باخت؛ دژاگه برد

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۶:۵۶
کد خبر: ۳۰۵۸۹۷
آندو باخت؛ دژاگه برد
العربی با زولا در ایتالیا اردو زده و ام صلال هم برای آمادگی بیش تر در هلند حضور دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، العربی قطر که اشکان دژآگه را در اختیار دارد در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر تیم DOR ایتالیا به پیروزی برسد. هر دو گل العربی را در این دیدار یوسف احمد به ثمر رساند. اشکان دژآگه، ستاره ایرانی العربی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.

هدایت العربی را در فصل جدید لیگ ستارگان قطر جان‌فرانکو زولا بر عهده خواهد داشت. این مربی سرشناس ایتالیایی چند روز پیش هدایت العربی را بر عهده گرفت تا نخستین حضور خود را در فوتبال خلیج فارس تجربه کند. العربی فصل قبل نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و سران این باشگاه با جذب زولا و چند بازیکن سرشناس قصد دارند که در فصل جدید بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند. این تیم اردوی آمادگی تابستانی خود را در ایتالیا برگزار می‌کند.

در دیگر دیدار دوستانه ام‌صلال قطر که در هلند اردو زده است با نتیجه سه بر دو برابر تیم جی پی سی تن به شکست داد. گل‌های ام‌صلال را در این دیدار ساگبو و سالم خلیفه به ثمر رساندند.

آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در تابستان سال جاری به ام صلال پیوست در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما نتوانست مانع از این شکست شود. تیموریان در این تیم قطری جایگزین پژمان منتظری شد که به تیم الاهلی رفت.

ام‌صلال در دیگر دیدار دوستانه خود به مصاف قونیه‌اسپور ترکیه خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز