برد مقابل ذوب آهن را فراموش کرده ایم

محمدی: امیدوارم امیرخان روی نیمکت بنشیند/ همه مقابل قلعه نویی گارد دارند

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۸:۰۵
کد خبر: ۳۰۵۹۶۵
محمدی: امیدوارم امیرخان روی نیمکت بنشیند/ همه مقابل قلعه نویی گارد دارند
مربی ملوان گفت: شناخت خوبی از استقلال داریم و بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان را آنالیز کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اکبر محمدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - ملوان بندرانزلی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به تمرینات خوب و همچنین پیروزی دلچسب مقابل ذوب‌آهن اصفهان با روحیه و انرژی بالا به مصاف استقلال خواهیم رفت. انگیزه ما بالاست، اما کار سختی مقابل استقلال داریم. ضمن اینکه امیدواریم مشکلات باشگاه نیز مرتفع شود.

وی با اشاره به مصدومان تیمش عنوان کرد: احمد آهی و سهیل رحمانی را در اختیار نداریم، اما سیدجلال رافخایی و محمد آبشک برای دیدار مقابل استقلال حضور خواهند داشت تا با ترکیب کامل‌تری نسبت به بازی با ذوب‌آهن به مصاف استقلال برویم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد آخرین وضعیت پیوستن میثم بائو به این تیم به خبرنگار برنا گفت: تا جایی که اطلاع دارم، هنوز کار پیوستن بائو به ملوان قطعی نشده است، اما ما نیاز به یک بازیساز داریم. با توجه به شناختی که قلعه‌نویی از میثم دارد این انتخاب هم می‌تواند به ملوان و هم به خود بائو کمک کند.

محمدی تصریح کرد: بائو در تیم‌هایی که حضور داشته تأثیرگذار بوده و بازی باکیفیتی را انجام داده است. امیدوارم این روند را بتواند در ملوان نیز ادامه بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر به موفقیت ملوان بندرانزلی در فصل جاری خوش‌بین است، خاطرنشان کرد: فوتبال متشکل از چهار فاکتور به نام‌های امکانات، مدیریت، بازیکن و مربی است. ما دو فاکتور مربی و بازیکن را داریم، اما در عرصه مدیریت آسیب‌هایی به باشگاه وارد شده است. با توجه به شناختی که از احمد دنیامالی (رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان) داریم، امیدواریم که بتواند مشکلات را حل کند. امکانات از عناصری است که می‌تواند به فوتبال کمک کند.

مربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: با احترامی که برای مسئولان گذشته ملوان قائلم اما ملوان از لحاظ ساختار مظلوم واقع شده است. ولی قلعه‌نویی خواسته که دیدگاه‌هایش را به تیم اضافه کند و به همین دلیل مسئولیت ملوان را قبول کرد. قلعه‌نویی به اعتقاد من با تفکر ملوان را انتخاب کرد و کمتر کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم در هفته اول تیم با کیفیت ذوب‌آهن را شکست دهیم.

 وی در ادامه تصریح کرد: فوتبال مانند شطرنج است اگر بازی را بلد نباشی تکلیف مشخص است، اما اگر بازی را بلد باشی همه به دنبال شکست شما هستند. قلعه‌نویی موفقیت‌های زیادی داشته و به همین دلیل همه با یک انگیزه و گارد مشخص مقابل او قرار می‌گیرند.پیروزی مقابل ذوب‌آهن را فراموش کرده و به فکر دیدار با استقلال هستیم

محمدی خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از استقلال داریم و بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان را آنالیز کردیم. می‌دانیم که مهره‌های کلیدی این تیم چه بازیکنانی هستند و امیدواریم که بتوانیم آنها را کنترل کرده و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت نشست امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان گفت: قلعه‌نویی خواسته‌هایی دارد که نیاز به تخصیص امکانات مالی است. هفته گذشته پرداختی‌هایی صورت گرفت اما اصلا کافی نیست ضمن تشکر از مدیریت باشگاه باید بگویم که درخواست قلعه‌نویی به استمرار روند روبه‌رشد ملوان کمک می‌کند و این مسئله اعتباری شده که بازیکنان با تمام وجود بازی کنند. همانطور که دیدید به خاطر درخواست قلعه‌نویی بازیکنان مقابل ذوب‌آهن با تمام وجود بازی کردند. ما نیز با توجه به سوابقی که احمد دنیامالی دارد، حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این سوال که بالاخره قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان مقابل استقلال می‌نشیند یا نه، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد، با تمام وجود دعا و آرزو می‌کنم که وی روی نیمکت بنشیند. چرا که در بازی با ذوب‌آهن فشار زیادی به من وارد شد. حضور قلعه‌نویی روی نیمکت عملکرد ملوان را تا 30 درصد بالا می‌برد.

به گزارش برنا، دو تیم استقلال و ملوان جمعه شب در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران رو در روی هم قرار می گیرند ولی همچنان مشخص نیست؛ قلعه نویی در این دیدار روی نیمکت تیمش خواهد نشست یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز