نگران هواداران هستم مبادا اتفاق بدی برایشان رخ بدهد

فرکی: باید اول تیم تشویق شود و بعد بازیکن/ نیم نگاهی به بازی زیبا خواهیم داشت

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۹۹۰
فرکی: باید اول تیم تشویق شود و بعد بازیکن/ نیم نگاهی به بازی زیبا خواهیم داشت
سرمربی سپاهان گفت: تا این لحظه به غیر از پادووانی که صلاح دیدیم باز هم او را برای بازی‌های بعدی حفظ کنیم، بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن با اشاره به دومین تجربه اش در دربی اصفهان اظهار داشت: در هفته اول دو تیم بر خلاف هم کسب امتیاز کردند. با این تفاوت که ذوب آهن بازی‌اش خارج از خانه بود و فرصت‌های زیادی را از دست داد اما ما یک بازی خانگی داشتیم. در هر صورت نگاه من به بازی فردا نگاهی است که در کنار اینکه دوست داریم سپاهان پیروز میدان باشد اما نیم‌نگاهی هم به یک بازی خوب و تماشاگرپسند دارم و امیدوارم این امر محقق شود.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط برگزاری مسابقه به صورت مساوی برای هر دو تیم رقم بخورد و بازیکنی مصدوم و اخراج نشود تا بر کیفیت بازی تأثیرگذار باشد.

فرکی در مورد جوانگرایی صورت گرفته در سپاهان گفت: من طرفدار جوانگرایی هستم چون با میدان دادن به جوان‌ها زمینه پیشرفت آنها را هموار می‌کنیم. این بخشی از اختیارات ماست اما بخش مهم‌تر برایمان کسب امتیاز است و باید در کنار جوانگرایی به نتیجه‌گرایی نیز توجه داشته باشیم چرا که اگر نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم فرصت به جوانان دستاورد خوبی نخواهد داشت.

سرمربی سپاهان در مورد غیبت حدادی‌فر که از او به عنوان غایب بزرگ دربی یاد می‌شود، گفت:‌هیچ وقت خوشحال نمی‌شوم که بازیکنان اصلی و باکیفیتی که می‌توانند به کیفیت بازی کمک کنند غایب باشند. برای همه بازیکنان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم حدادی‌فر هم بتواند در بازی فردا به میدان برود.

وی افزود: در تیم خودمان نیز تا این لحظه به غیر از پادووانی که صلاح دیدیم باز هم او را برای بازی‌های بعدی حفظ کنیم، بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

فرکی در مورد تشویق نویدکیا در دیدارهای فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: خوشحال می‌شویم بازیکنان سپاهان در هر جایی و هر مسابقه‌ای تشویق شوند و خوشحال می شویم فردا نیز بازیکنان در کنار تیم ما تشویق شوند. محرم بخشی از تاریخ سپاهان است و تاریخ را نمی‌توان پاک کرد اما نگاه‌ها باید به کل مجموعه سپاهان باشد و اول تیم تشویق شود و سپس بازیکنان.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر زمان دربی اصفهان گفت: در ایران زندگی می‌کنیم و من هم به عنوان یک مربی فوتبال کار می‌کنم و شرایط فوتبال را درک می‌کنم. از هفته قبل آمادگی تغییر زمانی را داشتیم و به این مسائل عادت داریم اما از تغییر زمان بازی به 9 شب برای خودم نگران نیستم بلکه برای هوادارانی نگرانم که این مسافت را می‌خواهند بیایند و خدای ناکرده شاید اتفاق بدی برایشان در تاریکی هوا و مسافت طی شده بیفتد.

به گزارش برنا، دو تیم سپاهان و ذوب آهن فردا در فولادشهر پنجاه و چهارمین دربی بزرگ نصف جهان را به انجام می رسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز