گرفتن امتیاز در بازی با سپاهان برای ما مهم است

گل محمدی: حدادی فر موتور محرکه تیم ماست ولی فردا او را به همراه نداریم

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۱:۲۴
کد خبر: ۳۰۵۹۹۱
گل محمدی: حدادی فر موتور محرکه تیم ماست ولی فردا او را به همراه نداریم
سرمربی ذوب آهن گفت: رمز موفقیت ما در سال گذشته همدلی بین بازیکنان بود. این تیم همان تیم سال گذشته است، با یکی، دو تغییر. بازیکنان ما با از خودگذشتگی قهرمانی را به‌دست آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در ابتدا روز خبرنگار تبریک گفت: خبرنگاران مسئولیت سنگینی دارند. در اینجا از خبرنگارانی یاد می‌کنم که از میان ما رفتند؛ میلاد اسلامی، جوادی و مهدی نفر.

وی درباره بازی فردا مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم مهم است. دربی حساسی است و در هفته دوم حساسیت خاص خود را دارد. تلاش می‌کنیم با تمرکز خوب بازی قابل قبولی ارائه دهیم. هر دو تیم بازیکنان با کیفیتی دارند که باعث می‌شود تماشاگران از بازی لذت ببرند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که در هفته اول بازیکنان ذوب‌آهن در خط حمله با خودخواهی فرصت‌های زیادی را از دست دادند، عنوان کرد: این نظر شماست. درست است که نتیجه نگرفتیم، اما تلاش‌مان را کردیم. رمز موفقیت ما در سال گذشته همدلی بین بازیکنان بود. این تیم همان تیم سال گذشته است، با یکی، دو تغییر. بازیکنان ما با از خودگذشتگی قهرمانی را به‌دست آوردند. اتفاقات زیادی در هفته اول افتاد که باعث شد نتیجه نگرفتیم و من در اینجا از آن صحبتی نمی‌کنم. گرفتن امتیاز در بازی فردا برای ما مهم است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تداخل بازی فوتبال و فوتسال و تغییر زمان بازی تیمش با سپاهان، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا باید هر دو بازی در یک روز باشد، حتماً برگزار کنندگان مسابقات محدودیت داشتند و نتوانستند طوری این دو بازی را برگزار کنند که رضایت همه جلب شود. از طرفی فکر نمی‌کنم تماشاگران تقسیم شوند و هر بازی تماشاگران خاص خود را دارد.

وی درباره اینکه حدادی‌فر در بازی فردا غایب است، گفت: متأسفانه او در زمان بدی مصدوم شد. وی کلیدی‌ترین و موتور محرکه تیم ماست. با توجه به آسیب‌دیدگی‌اش روی او ریسک نکرده و در بازی فردا از او استفاده نمی‌کنیم تا فشاری رویش وارد نشود. امیدوارم مصدومیت حدادی‌فر به زودی برطرف شود و ما در بازی‌های آینده از او استفاده کنیم.

به گزارش برنا، پنجاه و چهارمین دربی اصفهان فردا بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن به انجام می رسد. گل محمدی دو دربی قبلی را با تساوی ۱-۱ به اتمام رسانده است.

نظر شما