بعد از سه تیم خوزستانی، بومی ترین تیم ایران هستیم

خطیبی: هیچ کس بازیکنانی که معرفی کردم را ندید

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۷:۴۶
کد خبر: ۳۰۵۹۹۳
خطیبی: هیچ کس بازیکنانی که معرفی کردم را ندید
سرمربی سیاه جامگان گفت: امیدوارم با حمایت مردم مشهد بتوانم نتیجه دلخواه را کسب کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رسول خطیبی سرمربی سیاه جامگان مشهد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز اظهار داشت: خوشحالم که بعد از یک سال دوباره به اهواز بازگشتم و امسال با سیاه جامگان به دنبال کسب امتیاز در این شهر هستم.

وی افزود: استقلال اهواز در روزهای پایانی بازیکنان خود را جذب کرد و تمریناتش را با تأخیر آغاز کرده که این می‌تواند کار را برای امتیاز گرفتن ما ساده‌تر کند.

سرمربی سیاه جامگان مشهد با اشاره به گرمای طاقت فرسای اهواز عنوان کرد: البته مانع بزرگی به اسم گرمای اهواز در برابر خود می‌بینیم که این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه به‌دنبال بهانه گرفتن نیستم، بیان کرد: ما به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و غلبه بر استقلال اهواز هستیم و با این هدف به خوزستان سفر کردیم.

خطیبی گفت: من در چندسال گذشته 17 بازیکن به لیگ برتر معرفی کردم اما هیچ‌کس این موضوع را ندید، از این ندیده شدن ناراحت نیستم و امسال امید سینگ و میری جزو بازیکنان زیر 23 سال تیم سیاه جامگان هستند که روزهای درخشانی در انتظارشان است.

وی با تأکید بر این موضوع که امیدوارم مدیران سیاه جامگان با برنامه ریزی دقیق‌تری عمل کنند، اظهار داشت: امیدوارم با حمایت مردم مشهد بتوانم نتیجه دلخواه را کسب کنم.

سرمربی سیاه جامگان در پایان گفت: فقط تیم‌های خوزستانی می‌توانند به دلیل ظرفیت موجود ادعای بومی گرایی در فوتبال کنند اما بعد از 3 تیم خوزستانی لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه سیاه جامگان بومی نیست.

به گزارش برنا، دو تیم تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز و سیاه جامگان مشهد، فردا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر مقابل هم بازی می کنند.

نظر شما