نفت ۱-۱ صبا؛ هر دو قرینه هم

دوئل علی ها برنده نداشت

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۶۰۱۶
دوئل علی ها برنده نداشت
جدال دو تیم نفت و صبا برنده ای نداشت و هر دو تیم با این نتیجه ۲ امتیازی شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته دوم لیگ برتر ایران پنج شنبه با انجام ۴ بازی آغاز شد که در یکی از همین بازی ها دو تیم نفت تهران و صبای قم در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

تک گل نیمه اول این مسابقه به وسیله جلال الدین علیمحمدی، بازیکن سابق تیم های پایه ایران به ثمر رسید. این گل روی یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا به ثمر رسید.

بعد از این گل هر دو تیم خصوصا نفت، فرصت هایی داشتند که عملکرد خوب لک و بی دقتی نفتی ها مانع از گلزنی آن ها شد. در نیمه دوم  حملات نفت پردامنه تر شد اما دفاع خوب و منسجم صبایی ها کار را برای آن ها پیچیده کرده بود تا اینکه سرانجام در دقیقه ۸۱، عباس بوعذار بازیکن جوان و جنوبی نفت، از روی یک ضربه ایستگاهی ۳۵ متری موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. بوعذار فصل پیش هم یک گل سرنوشت ساز به سپاهان در اصفهان زد.

این تساوی هر دو تیم را بعد از یک تساوی ۰-۰ در هفته نخست، به یک تساوی دیگر و این بار ۱-۱ رساند تا هر دو در حسرت کسب اولین برد باقی بمانند. از طرفی تساوی این دو تیم باعث شد مجید جلالی و شاکردانش ولو برای ۲۴ ساعت به صدر جدول برسند.

نفت تهران:

علیرضا بیرانوند ، دوجسوس سانتوز ، سیدجلال حسینی ، علیرضا عزت کرامت ، مهدی مومنی(پیام صادقیان 61) ، آرش رضاوند(عباس بوعذار 75)، وحید امیری ، وحید حمدی نژاد ، سعید لطفی ، ایمان مبعلی و امیرارسلان مطهری (عیسی آل کثیر 39)

سرمربی: علیرضا منصوریان

صبای قم: 

حامد لک، مسعود حق جو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، فیلیپه ماچادو، قاسم دهنوی، رضا حقیقی(فرشید باقری 67)، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی(امین آرام طبع 70) و محمد قاضی

سرمربی: علی دایی

اخطار:

محمد اوسانی (45) از صبا

حامد لک (56) از صبا

به گزارش برنا، نفت در هفته سوم مهمان سیاه جامگان است و صبا هم در خانه پذیرای گسترش فولاد خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز